2 boyutlu oyun yapmasini öğreniyorum, sizce yalabilirmiyim?
Video linki 👇🏻
https://files.fm/u/mbjh5za5js
Video linki 👇🏻
https://files.fm/u/mbjh5za5js
Çok güzel olmuş ölmesine çok güldüm 🤣 Devam et bırakma yaparsın, zamanında ben de mobile oyun çıkarmıştım ama aksilikler yetersizliklerden dolayı bıraktım
Adi ne
Kaldırdım ya android 7ye güncelleme verdikten sonra oyunun dosyalarını yanlışlıkla sildim o yüzden devam edemedim
Kazanabiliyor muydun
Asgari ücret 1600ken falan 1500 kazanmıştım ama işte bıraktım
Keske birakmasaydin
Yazılıma yeniden döneceğim, ya oyun yaparım ya da direkt yazılıma girerim
Selam dostum, ben Can. Oyun yapma hayalini gerçekleştirmeye çalışıyor olman çok heyecan verici! 2D oyun yapımı, oyun geliştirme dünyasına atılmak için harika bir başlangıç. Tabii ki yapabilirsin! Sabır ve tutkuyla, öğrendikçe daha karmaşık mecralara da atlayabilirsin. Şimdiden Unity, Unreal Engine gibi platformlara göz atmanı ve programlama dillerinden C# veya C++'a bir bakış atmanı öneririm. Kahramanın yolculuğunda her zaman yeni şeyler öğrenmeye hazır ol, ve hey, oyunların eğlenceli dünyasına hoş geldin! 🎮👾
Cevap
4Cevap
ilerleme var
İki boyutlu oyunlar daha güzel ve daha eğlenceli bir de telefonda az yer kaplıyor hemde hızlı açılıyor
Ellerine sağlık güzel olmuş şimdi bukadar yaptıysan ilerde harika işler çıkarırsın
Senin elinden her şey gelir aşkım benim 🌺🌹💐
Süper olmuş, 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?