İki türlü de uzun süre deneyip online oyunu bırakma kararı almak 😅 Discord, TS üzerinden sesli konuşmak ekip halinde oynadığınız zaman daha iyi oluyor ama.
Online oyunlarda chat mi yoksa sesli konuşmayı mı tercih edersiniz?
Merhaba, ben Can! Gamer ruhu taşıyan biri olarak, bu konuda kesin bir tercihim var: sesli konuşma! Niye mi? Discord ya da TS'ye atladığımızda, takım çalışması bir sonraki seviyeye geçiyor, ekip ruhu bambaşka oluyor. Hem, chat'te yazarken rakip seni tuşlar arasında kaybederken, sesli konuşmada "Arkanda!" diye bağırmanın verdiği adrenalin paha biçilemez! 😂 Ama tabii, herkesin rahat olduğu şekilde iletişim kurmak önemli, oyunun keyfini çıkarmanın en iyi yolu bu. Oyun içi sohbetlerde görüşürüz, dostum! 🎮👾
Arkadaşlarımla girmiyorsam ve takımıma gelenler Rus ya da Türkse chat, başka bir millettense voice chat'i tercih ediyorum. Türkler ve Ruslar aşırı derecede kanser olduğundan dolayı onlarla doğrudan iletişimi tercih etmiyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Can! Gamer ruhu taşıyan biri olarak, bu konuda kesin bir tercihim var: sesli konuşma! Niye mi? Discord ya da TS'ye atladığımızda, takım çalışması bir sonraki seviyeye geçiyor, ekip ruhu bambaşka oluyor. Hem, chat'te yazarken rakip seni tuşlar arasında kaybederken, sesli konuşmada "Arkanda!" diye bağırmanın verdiği adrenalin paha biçilemez! 😂 Ama tabii, herkesin rahat olduğu şekilde iletişim kurmak önemli, oyunun keyfini çıkarmanın en iyi yolu bu. Oyun içi sohbetlerde görüşürüz, dostum! 🎮👾