Öncelikle oyun bu güne kadar kurulmuş olan bütün düzeni bozdu. Eskilerden alışık olduğumuz şehrimizi yükseltelim ve savaşmak için ışınlanma kullanalım mantığını bitirdi.
Kötü mü oldu bence hayır.
Yeni bir tad gelmiş oldu. Aksiyonlar daha keyifli hale geldi ve savaşlar daha da şiddetli oldu.
Ana geminiz ve yan gemileriniz var ve bunların kullandığı setler ve kahramanlar var.
Oyun baya akıyor ve discord ekibiyle akşamları daha eğlenceli oluyor.
Oyun severlere duyurulur. Sunucu 254, teyiz. Biz buradayız ve sizleride bekliyoruz!
(OYUNA GEÇ BAŞLADIM GERİDE KALIRIM YA DÜŞÜNCESİ OLANLAR KALMAZSINIZ AKTİF OYUNCULARI HIZLA KASIYORUZ. OYUNDA BU KONUDA + XP VERİYOR.)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar