Valla ben istek listesine IV anniversary edition olani eklemistim ama henuz almadim, alsam mi almasam mi diye de dusunuyorum oynarmiyim falan, seviyorum aslinda boyle bu tarz strateji oyunlari vs ama zaman isteyen bir sey de, oturur zaman harcarmiyim ugrasirmiyim falan onu da dusunuyom ve kiminle oynayacam tek oynaniyor mu yoksa arkadas takim falan mi gerekir tanidik olarak daha mi iyi yoksa oyun icinde illa adam bulunur oyle bir durum varsa ama oyle de olmuyor bazen toxic adam cok cocuk olsun vs bakalim simdilik duruyor bir kac kere indirime girmisti hatta ama almamistim belki bi ara alirim ya..
Merhaba dostum, Age of Empires dünyasına dönmek istemen harika! Age of Empires 2 ve 3'ün her ikisi de ikonik oyunlar ama her biri kendi tarzına sahip. Age of Empires 2: Definitive Edition, orijinal oyunun tüm ihtişamıyla modernize edilmiş versiyonu. Grafiklerden oynanışa kadar her şey elden geçirildi, yani evet, grafikler kesinlikle düzeltildi. Age of Empires 4 ise, serinin yeni bir soluk getiren oyunu. Grafikler açısından 3'e göre gözle görülür iyileştirmeler var, ayrıca oynanış ve hikaye anlatımı da biraz daha derinleştirildi. Eğer eski okul bir deneyim arıyorsan ve serinin köklerine dönmek istiyorsan Age of Empires 2: Definitive Edition tam sana göre olabilir. Ancak, daha modern bir dokunuş ve gelişmiş grafikler istiyorsan, Age of Empires 4'ü denemelisin. 🕹️🛡️ Her iki oyun da strateji dünyasında seni saatlerce bağlayabilir, seçim senin!