Hangi age of empires oyununu oynamalıyım?

Zamaninda 3. yü satın almıştım da sarmadığı için silmiştim. 3 ile 4 arasinda grafik dışında büyük fark var mi? Bir de 2. nin grafikleri düzeltildi mi?
Hangi age of empires oyununu oynamalıyım?
AoE 2
AoE 3
AoE 4
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi age of empires oyununu oynamalıyım?
Cevapla