Uykusu olduğunu söylediği halde neden oyuna girer ki?

Uykum var dedi vedalaştık, ben daha uyumayacağımı söyledim ona. Uykusu tutmamış olabilir diyebilirsiniz ama ben uyanıktım sonuçta. Dışarıdan bir gözle yorumlar mısınız?

Uykusu olduğunu söylediği halde neden oyuna girer ki?
Cevapla