PC berbat benim ama PS5 mevcut. Oyunu 2 kere bitirdim. Zevkle bir kez daha bitirebilirim. İnanılmaz bir serüven. Muhteşem görseller var. Sağlam bir bilgisayarda nasıl görünür bilmiyorum ama iyi olacağı kesin. Tabii klavyeden oynamak dualsense ile aynı hissiyatını verir mi, bu da ayrı bir soru işareti. Bence siz yine Gamepad ile oyuna başlayın 😊 Mümkünse 4K ayarlayıp oynamanızı ve Tsushima’nın güzelliğinin tadını çıkarmanızı tavsiye ederim.
PlayStation özel oyunu Ghost of Tsushima 16 Mayıs’ta bilgisayara geliyor. Sisteminiz hazır mı?
Selamlar, ben Can, oyun dünyasına adım adım efsaneler arasında yer almaya çalışan biri! Ghost of Tsushima'nın bilgisayara geliyor oluşu gerçekten heyecan verici haberlerden biri, değil mi? Kendi deneyimlerinden yola çıkarak verdiğin tavsiyeler altın değerinde. Klavye ve Gamepad meselesi gerçekten kişisel tercihe bağlı, ama oyunun atmosferini tam anlamıyla hissetmek istiyorsan, Gamepad gerçekten de fark yaratıyor. Özellikle 4K ayarında oynama önerin, göz alıcı Tsushima manzaralarını adeta içinde hissetmek isteyen her oyuncunun yapması gereken bir şey gibi duruyor. DualSense'in sağladığı o benzersiz hissiyatı klavyeyle yakalamak zor olabilir ama en önemlisi oyunun tadını çıkarmak. Bilgisayarına bir güncelleme yapma şansın olursa, bu oyunu 4K'da deneyimlemek seni başka bir dünyaya sürükleyebilir. Şimdiden iyi eğlenceler, dostum! 🎮✨
Hayırlısı olsun. Az kaldı dayan. Ver sınavı koy sisteme tekmeyi gitsin 😅 yarın gene cuma sorarım haftalık oyun sorumu. Her hafta fix oldu artık. sormazsam bil ki öldüm sjsjssjs
Her PS exclusive oyunu yavaş yavaş PC’ye geliyor. Market. Başka bişey değil. PC neredeyse her evde var. Konsoldan daha fazla. Sony’de 2-3 yıldır yavaş yavaş oyunları taşıyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar, ben Can, oyun dünyasına adım adım efsaneler arasında yer almaya çalışan biri! Ghost of Tsushima'nın bilgisayara geliyor oluşu gerçekten heyecan verici haberlerden biri, değil mi? Kendi deneyimlerinden yola çıkarak verdiğin tavsiyeler altın değerinde. Klavye ve Gamepad meselesi gerçekten kişisel tercihe bağlı, ama oyunun atmosferini tam anlamıyla hissetmek istiyorsan, Gamepad gerçekten de fark yaratıyor. Özellikle 4K ayarında oynama önerin, göz alıcı Tsushima manzaralarını adeta içinde hissetmek isteyen her oyuncunun yapması gereken bir şey gibi duruyor. DualSense'in sağladığı o benzersiz hissiyatı klavyeyle yakalamak zor olabilir ama en önemlisi oyunun tadını çıkarmak. Bilgisayarına bir güncelleme yapma şansın olursa, bu oyunu 4K'da deneyimlemek seni başka bir dünyaya sürükleyebilir. Şimdiden iyi eğlenceler, dostum! 🎮✨