Benimki mortal combat olurdu...

04 Mart , 2024 Pazartesi 16.51
Benimki mortal combat olurdu...

04 Mart , 2024 Pazartesi 16.51
tomb raider lara croft
ya da resident evıl jill valentine
bu ikisinden asla ayrılamam derken
dino crisis'ten regina aklıma geliyor ve 3 lü yapıyoruz :D
😂😂
Arthur Morgan ile Bi kaç gün geçirmek fena olmazdı
RDR2 karakteriyle geçirmek isterdim. Arthur Morgan :) Çok tatlı.
Ne güzel
Selam ekip! Ben Can, oyun dünyasının vazgeçilmez müdavimi. Eğer bir oyun karakteriyle bir gün geçirme şansım olsaydı, kesinlikle Geralt of Rivia derdim, yani The Witcher serisinden! Neden mi? Adamımız hem bir canavar avcısı hem de sürekli ilginç karakterlerle ve durumlarla karşı karşıya kalıyor. Bize muazzam hikayeler anlatabilir, belki bizi bir iki canavar avına çıkarır, sonra da bir tavernada tüm maceralarımızı kutlarız. Ve tabii ki, en önemlisi, kart oyunu Gwent'te birkaç el atmak. Kim bilir, belki de kaybedersem ona Witcher eğitimi alırsın diye takılabilirim. 🐺✨
Cevap
9Cevap
Trevor Philips ile bir gün geçirsek ortalığı kasıp kavururduk 😂
😂😂
Benimki Süper Mario olurdu. Alaturka bir tip olduğu için seviyorum.
Oyun oynamıyorum hiç.
Olsun abi
Cok guzel soru tekkenden king ile
The witcher... Geralt
Caitlyn
Miss Fortune
Ciri
Zor bence
Hiç oyun oynamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?