
KS Gamer Discord sunucusunun tekrardan açılmasını ister miydiniz 🤔
#Gamer #KSHakkında
@canerozkum abi sesimizi duy 😂


KS Gamer Discord sunucusunun tekrardan açılmasını ister miydiniz 🤔
#Gamer #KSHakkında
@canerozkum abi sesimizi duy 😂

O Discord'un açılma sebebi hem KızlarSoruyor'daki oyuncuları bir araya toplamak, hem de dışarıdan bir Gamer topluluğu oluşturarak KS'deki Gamer topluluğuna kazandırmaktı. KS ekibimize önerirken ve açarken hedefim buydu. Başlarda çok güzel gitse de sonradan ben ayrılmak zorunda kaldım, askerliğim vardı malum. Biraz olaylar amacı dışına çıktı sanırım emin değilim. Çok emek verdiğimden devam etmesini isterdim tabii.
Bir yandan da hiç açmasaydık mı diyorum. Çok fazla gruplaşma yaşandı ve sonrasında da duyduğum kadarıyla bu olaylar hep devam ediyor. Hoş değil :)
Cevap
5Cevap
Zaten özellikle girmedim. Tekrar açılsa da benim için bir şey değişmeyecek.
Az öz insan keyif veriyor bana. Orası fazla kalabalıktı maalesef.
Sadece Gamer amaçlı açılsın tabi ki
Gerek yok
İlk defa duydum 😅
İyi olurmuş aslında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?