Ben Mobil Legends oynuyorum ve bugün '' Attack On Titan '' 3 karakterin kostümü geldi oyuna çok güzel ^^ Aşağı da bir görsel bırakacağım bu aşk değil de ne animeyi bilenler duygulanır haha bu arada mobil legends oynayan var mı bakayım?

Ben Mobil Legends oynuyorum ve bugün '' Attack On Titan '' 3 karakterin kostümü geldi oyuna çok güzel ^^ Aşağı da bir görsel bırakacağım bu aşk değil de ne animeyi bilenler duygulanır haha bu arada mobil legends oynayan var mı bakayım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Loki olsun
Mistik hesabımı sildim lan ben KAHROLDUM kahroldummmm şu güncellemenin geliş zamanı bu mu olmalıydı puh 😭
Neden sildin :D Sildiğine göre kostüm yoktu bala yeniden lig atlamak zor değil
Var ya Ereni muhteşem yapmışlar efsane ultide deve dönüşüyor falan ses efeckleri mükoooo
Evet kostüm için para yatırmamıştım tr no 4 tankıma acıyıp 2 kostüm o atmıştı biri mvkskckd gerisi çekilişten ve biriktirdiğim biletlerle
Teyit edelim TR no 4 tank olan biri sana kostüm atmıştı doğru mu anlatım orası biraz karıştı da :D Hediyeli hesabı nasıl sildinnn ah işte kızlar hep nankör :(
Erenim de erenim ya yazıklar olsun final verdiği zaman getirmediler :((
Anime devam edecek bu arada :D
Evet doğru 😄 Ama hayatsız biri olmuştum nankörlük değil de sınavlar vs.
A dur yanlış anlamışım tr no 4 tankı olan benim heronun sıralaması var kostümü yok diye acıyıp atmışlardı KVKSKGKSKF özür
Ah bir kaç güne bende işe başlayacağım nasıl yapacağım bilmiyorum :D Bir de 21 şubatta honor of kings diye başka bir moba oyunu çıkıyorrr :D Bak şimdi işler değişti bende tank mainim hangi tankı oynuyordun :D Ben Belerick le TR 24. Gelmiştim sonra MMR kasmayı saldım karışık oynuyorum
Oyun piyasasını takip edemiyorum. Atlastı sıralamada. Bir de metadan çıkmadan önce hildaya tank kasıyordum premin olduğu zamanlar iyi gidiyordu 🥲 Uranüs Fr falan da baya girmişimdir. Öyle.
Oynadığım oyun yeterince anime dolu ancak diğer oyunuma demon slayer olabilir. Yapı olarak en çok o uyar çünkü.
Oyun nedir
Hangisini sordun 😂
Anime dolu oyunun sonra diğeri kaç tane oynuyorsan söyle işte :D 21 şubatta da honor of kings aktif olacak moba seviyorsan :D
Honkai starrail, genshin impact. Yazında wuthering waves çıkacak o da güzel görünüyor ön kayıt var şimdi ilgini çekerse dkdld
Diğeri dediğim fortnite 😄
Moba pek sevmiyorum ya lole ısınamamış biriyim
Genshini biliyorum onun mobil versiyonu da var ve Türkçe fakat '' Honkai starrail '' bilemedim sanırım dil desteği de yok fortnite bir zamanlar çok oynardım ah tek kurşun sesine koca bir bina dikerdik :D Lol yıllardır pc de var fakat hiç girip oynamadım sevememiştim fakat mobil de ki moba farklı bir deneyim diye söyleyeyim ^^
Görsel olarak çok güzel ama evet ing biraz yoruyor 😂 oynuyor musun genshin
Mföfö ay nefret ederim bina dan genelde öyle olunca arkamı dönüp gidiyorum ruhu duymuyor gklefşfş ya da inat edip üstüne koşuyorum
Mobil bilmem de mobaya sıcak değilim flflfl
:D Arkanı dönüp gidebiliyorsan karşında ki bordo bereli değil üstüne koşabiliyorsan düşmemişsen de bordo bereli değil :D yok oynamıyorum yaşıtlarımı oynarken pek görmediğim için sosyalleşecek ortam yoktur diye düşünmüştüm :D
Ama hepte beni gömmüşşün iyi oynama ihtimalim hiç yok gözünde 😶 sosyalleşmek değilde hikaye için oynuyorum aslında ama istesem o da olur 25 yaşında vardı geçen ama yürüyünce engel bastım
Erkeklerin doğası Akrep ile kurbağa hikayesini bilir misin google yazarsan çıkar :D
Bilmiyorum bakarım da illallah ediyor insan 😄 çok nadir zaten yürümeyen çıkıyor o da çok nadir genel olarak ele alırsak
Hangi oyunda oluyor bu :D Benim oynadığım oyun moba oyun ama chate bölümüne giriş yaparsan randevu oyunu gibi
Telefon oyunları hep öyle gözümde artık ya pubg falan fldö ama demekki genel olarak varmış demek doğru olabilir galiba. 25 yaş dediğim genshinde oldu haricinde her ortamda denk geldim şey değil hani ortalıkta koşan biride değilim ben kızım bakın demem
Profilin de cinsiyetin belli olsun kafi üşüşürler :D
Bir de bende profili pembe yaptım fake bir foto koydum her maç sonu kötü de oynasam beğenip yazıyorlardı :D
Valla ya.. görmüyorum artık ta bende bazen kasıtlı pembe yaparım skini falan jfmele bazıları kız bu ölür desin diye
Kdmdlf valla çoğu aç kurt mobile de özellikle ama hani ben şey düşünüyorum bunlar herkesle deniyor ve dediğin gibi izdivaç misali kızlarda da pickme olayları var bulurlar birbirlerini
Oyun içinde kasıtlı manita aramayı desteklemiyorum