
Oyun dünyasında kaç kişinin ölümüne sebep olmuşsunuzdur 🤔
Benim ki milyonlar da herhalde milyara yaklaşıyorum hatta 😂

Oyun dünyasında kaç kişinin ölümüne sebep olmuşsunuzdur 🤔
Benim ki milyonlar da herhalde milyara yaklaşıyorum hatta 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Dünya nüfusunun yarısını kırmışımdır.
Milyarlarca
Yalnızca people playground'da 4 milyon kişiyi öldürdüm... Toplamda küçük çaplı bir holocaust yaptığımı tahmin ediyorum
Gta oynarken bile bayağa sebep olmuşumtur yoldan geçeni bile döverek öldürüyordum dkjb vdkjb jkbkfj
En az 100.000 kişi. Allah affetsin 🤦🏻♂️🤷🏻♂️😅
Bilemiyorum sayısını tutmadım 😂
Gta da bayağı kişiyi öldürmüşümdür 😂
Olmadı.
Ney inanmam 🙄
Oyunda kimsenin ölümüne sebep olmadım. 🙄
Valorant oynuyorum demiştin bir ara 🤔
Allah bilir😂
Wolfteamde bayağı