Deliriyorum yeminle. Bi kaç kez başıma geldi, mecbur internetten save indirmiştim 😁


Keyfim iyiyse evet ancak genelde bozulmuyor.
Oxygen not included sadece en çok save açtığımdır. 250 günden sonrası çok üzüyor..
Çok nadir bozuluyor
Aynen bayadır yaşamıyorum bende
Arkadaşım yaklaşık 20 saat rdr2 oynamıştı ama auto save kapatmıştı. Neyse elektrikler gitmiş jdjxkdjcdjfkdkckf monitörü fırlatmış 2. Kattan
Oha.. kfrmdö birinin kafasına düşme senaryosu geldi aklıma
Neden kapatmış ki çok kötü olmuş o.. ben edit olsun kodlama olsun hep kaydederim çok kötü oluyor değilse lfdödl saatlerce uğraş çat diye gitsin.. geri başladı mı peki
Yok internetten save indirdi kskdkdkckwkxos
Boşa kırıldı ekran dkdkrl internetten dosya almaya güvenim kalmadı benim flföfş
Ben bile dosya alırken 50 defa düşünüyorum valla kskxkskx ne çıkacağı hiç belli olmuyor
Güvenilmez ya fldldl
Cevap
4Cevap
oynarım evet
çok acı bir durum maalesef baştan oynarım tabi önce güzelce bir ağzımı bozarım :D :D
hangi oyun ve ne kadar bir kayıp var önemli.
Mesela rdr2 de %15 lik kısma gelmişsin ve save bozuldu
Evet oynarım
Oyuna bağlı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar