Zamanında Facebook'ta Avataria oyunu'nu oynayan nesil nerede?

Ben özellikle 2016 ve 2017 yıllarında oynardım güzel oyundu sanaldan sevgili falan yapılıyordu en son 2020 yılında girmiştim artık kimse kalmamıştı aradan da zaman geçince Facebook kullanıcıları da azalmıştısimse ve harbo ya göre kıyaslarsak ha birde avataria da bebek tipli kişiler vardı park bölümünde birde ben onlara tekme atardım djskslsls
Zamanında Facebookta Avataria oyununu oynayan nesil nerede?
Zamanında Facebook'ta Avataria oyunu'nu oynayan nesil nerede?
Cevapla