Oyun yüzünden kavga ettik ne yapmalıyim?

Mobile legense birlikte girdik o bana hatalarımı soyleyince gerildim ve daha kötü oynamaya başladım elim ayağım karıştı. 4 oyundan 2 kazandık 2 kaybettik. En sonkinde hiç kil alamadım ve söylenmeye başladı oradan biride benim için bol gibi oynuyor dedi o da haklısın dedi. O elden sonra çıktım ve onu da oyjdaki arkadasliktan çıkarttım. O kadar uzulmeme rağmen kötü oynuyorsun normalde böyle değildin vb gibi şeyler yerine kırıcı olması canımı çok yaktı sonra ne özür diledi oyuna devam etti. İnsan bir savunurdu dedim bu el kötü oynadı ama normalde iyidir öyle konuşma vb o da ne kadar kötü oynadığımı göstermek için geliyordu ki ben de gelme dedim elimde Su vardı şu fırlattım. Sonra gitti aşırı sınırlıydı. Uzun bir süre konuşmak istemiyorum siz ne yapardınız. 5 yıllık ilişkimiz var.
Oyun yüzünden kavga ettik ne yapmalıyim?
Cevapla