Uçakta oğlunla seyahat ederken uçak ormanlarla kaplı bir yarımadaya düşüyor. Oğlunu yaratıklar kaçırıyor onu arıyorsun ve adadan gitmeye çalışıyosun. Hayatta kalma bi nevi. Hikayesi çok iyi oyunun sonu efsane.
Kısaca zombi öldürme oyunu 4 kişi beraber zombilere karşı savaşıyosunuz. İstersen özel zombi olup o 4 kişiyi sen de öldürebiliyosun değişik oyun modları var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bağımlı olma bence
Olamıyorum ki zaten
Ne güzel o zaman kendi hayatına odaklan
oyun oynayarak kendi hayatıma odaklanmış durumdayım zaten 😂
Mesleki açıdan demek istedim oyun sana bir şey kazandırmaz 🙄
Mesleki açıdan zaten 4 senedir disiplinli bi sekilde çalıştım kurumsal firmada sorumluyum Şu an da 😂 biraz vakit ayırma zamanı kendime
Hayatında başarılar dilerim 😊
The forest
Konusu ne ve neden bagimlilik yapsın
Uçakta oğlunla seyahat ederken uçak ormanlarla kaplı bir yarımadaya düşüyor. Oğlunu yaratıklar kaçırıyor onu arıyorsun ve adadan gitmeye çalışıyosun. Hayatta kalma bi nevi. Hikayesi çok iyi oyunun sonu efsane.
Başladım ama zombiler olduruyor nasıl koruncam silah ile mi ev ile mi
Bide kaplumbağa lazım
Mızrak yap çantanda 2 çubuk ile yapılıyo
Kaplumbağalar deniz kenarında oluyo
Tamam sağ ol oyun sarıyormuş ama ilk günden oluyorum 🤣
O eşya yapımına alışınca çok sarıyo. Mağaralara girmeyi unutma :dd
Valla alıp götürüyorlar beni hep 🤣
Yine oldum sinir bozucu
:dd yat vardı onu bulduysan geceleri yata git yaratıklardan uzak kalabilirsin ölmezsin ve uyuma yeri var
Kapattım biraz sakinleşmem lazım 😂
Bir de denize girip çıktıktan sonra ıslak olduğun için üşüme olayı var ateş yakıp ısınman gerekecek
Tamam cozdum herseyi şimdi onlar düşünsün hepsini bombalicam molotof atarak
Kolay gelsin :dd
Teşekkür ederim
Yatı daha bulamıyorum tesadüfen bulmuştum nasıl bulcam
Yat uçaktan ilk indiğinde sağ çaprazdan dümdüz gidince karşına çıkıyodu. Kaybolduydan kıyıdan yürü deniz boyunca denk gelirsin. Ama harita çok büyük
Konteyner var Şu an da
Bak oyunun haritası var. Ordan bakabilirsin. "Yacht" yazan yer yatın yerini gösteriyo. https://theforestmap.com/
Tamam sağ ol baska oyun var mi bitirmeyi düşünüyorum sabaha kadar 😂
Hımm :d left 4 dead 2 oynadın mı hiç
Yok ben oyun oynamam normalde iskoligim 🙂 o nasıl
Kısaca zombi öldürme oyunu 4 kişi beraber zombilere karşı savaşıyosunuz. İstersen özel zombi olup o 4 kişiyi sen de öldürebiliyosun değişik oyun modları var
Yazdım notlarıma teşekkürler hersey icin
Rica ederim :)