her şey bedava markete bi gidiyom her şey sınırsız para ödemiyorum kasiyere aduket çekiyom
arabalar bedava istediğim yere gidiyorum genelde sokakta yaşıyorum yatak yorgan sokakta yatıyorum
çok güzel hayatım var sizde gelin bence..



her şey bedava markete bi gidiyom her şey sınırsız para ödemiyorum kasiyere aduket çekiyom
arabalar bedava istediğim yere gidiyorum genelde sokakta yaşıyorum yatak yorgan sokakta yatıyorum
çok güzel hayatım var sizde gelin bence..



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güzel bir yaşam, bende Counter-strike 1.6 oyuncusuyum bir de GTA5 severim, ama şu an da oyunlara pek girmiyorum ders çalışıyorum
İlk villa mı aldığımda bende bu oyunda hayaller kurardım. :) Gerçekten muazzam bir oyun yapmışlar.
Pipin kucuk diye mi zenci yaptin karakteri? Itiraf et bro hadi 😅
erkolar olmasa benim hayatı özgür yaşama şekli
daha önce assaultta yaşıyordum ama çok silah sesi oluyordu geceleri uyuyamıyordum pek o yüzden sand andreas a taşındım bu arada eski sevgilinide piramitino rada gördüm
püüüüüüüüüü
ne oldu artık o balladlılar ile takılıyor balladlı vbbir kız buldu kendine
yazılımlarına yandığımın çocu
o mu?=
benım besinci filtre kahveden sonra gordugum halısulasyonlar
Mor giyinen elemanlara yaklaşma
Sende mi yaşadın san Andreas ta.. toki konutlarının orada
Los Santos sahilde
Hayalimde ki yaşamı yaşamak nasıl bir duygu cj
üstte yazdım çok güzel daha önce assaultta yaşıyordum ama çok silah sesi oluyordu geceleri uyuyamıyordum pek o yüzden sand andreas a taşındım
🤣🤣🤣🤣
hiç ağzını bantladılar mı :D
Hayir
peki bantlasalar ne hissederdin mesela çok konuştuğun için bantlasalar komik mi olurdu :D::D
Cok konusmuyorumki
mesela yani? yaptılar diyelim..
Bantlayamazlar niye bantlasinlar
yaw mesela dedim ya da başka sebepten olsun hatta arkilerin seni kaçırmış olsun
ben mesela arkilerim kaçırsa önce gülerim sonra tırsarım
Tamam bantlarlar iste napiym
anladım... yapsalar bir şey demem diyorsun
Evet
aslında güzel bir düşünce ama tabi her zamanda olmaz
Normal