Kendimi katarina zannediyom rahatsızmıyım ben?

3.5 yıldır kata oynuyom ona çok özeniyom saçımıda kırmızı falan yaptım yeşil lensler aldım 2 yıldır kırmızı kullanıyorum gün içinde evde repliklerini söyleyerek geziyom arkadaşlarım sen kata değilsin diyip dalga geçiyorlar başka katarina oynayan kız görünce sinirleniyorum zamanında her kostümünü her rengini aldım 500k yaptım günde 12 saat katarina oynuyorum shacodan daha kanser bir çar olduğunu düşünüyorum
Kendimi katarina zannediyom rahatsızmıyım ben?
Cevapla