Günaydınn. Profesyonel League of Legends oyuncusu Keane’nin yaptığı paylaşım ile güne uyandım. Ardından resmi Allkpop hesabının paylaşımı da üstüne kondu. Twitch CEO’su Dan Clancy’nin yaptığı açıklamaya göre fahiş operasyonel maliyetler, ağır çalışma şartları ve Kore’deki ağ ücretlerinin diğer ülkelere oranla daha yüksek olması nedeniyle Güney Kore’den çekilme kararı almışlar. Bunun yanında Twitch’e alternatif olarak Güney Kore için Naver diye yeni bir yayın platformu oluşturulmuş.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Mantıklı buldum
Harika. Güney Kore'de zamanında MStar'ı Türkiye'den çekerek ahımı almıştı. Benim ahım yerde kalmaz.
😂 Allkpop dance oyunu vardı kısa süreliğine yayınlanmıştı Kore yapımı. Onu seviyordum ben. 1 sene bile geçmeden kapattı gıcıklar..
Vardır bi bildikleri. Türkiyeden de çekilen bir sürü yatırımcı var.
Twitch yayıncıların daha çok tercih ettiği bir alternatif.
Bir şey düşünmüyorum 😂🤷♂️
Naver bayadır var zaten yeter onlara
Oyun yayını açısından Naver sanıyorum ki yeni girişti o işe, açıklama da ortada. Herkesin ilk tercihi ya Twitch ya YouTube ki çoğu kişi canlı yayın için Twtich’i tercih ediyor. Büyük oranda izleme kaybedecekler. Yıllardır düzeni oturtmuş bi platform.
Doğrudur orası öyle. Son zamanlarda takip etmedim ama naver oyun yayın konusunda olmasa da diğer konularda baya yaygın orada
Bize hiç gelmediler
Gene açıp isteyen yayın yapabiliyor ona şükret. Beterin beteri var derler.
keşke burada da olsa