valla ben forntıe çok güzel oynuyorum bide brawl stars şaun 2 yıllık hesabım57k kupam ve 9 tane ustalık var ıdim QYJCR822
şuanlık bu iksi neden lol ve valorant oynamıyosun diyosan bir çokta sevmiyorum 2. cisi aşırı uzun sürüyolar 1 maç için 35-40 dkni veeriyosun üst düzey dereceye girenler hayatsız herhalde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
forntıe var
Yani LoL'de EUW challenger 600 lp'ye kadar çıktım en son daha da çıkamadım benim açımdan gayet yeteri kadar büyük bir başarı bir oyun için :D
Usta nasıl dayandın. İnsanlar oyun adına bir şey bilmiyor sürekli küfür argo mide Yasuo alıp 0_20 giden bile var. Nedir bu olay nasıl çıkarım tavsiyen varsa çok güzel olur
Benim bu bahsettiğim olay 1.5 sene önceydi knk 1.5 senedir girmiyorum oyuna şu an durum nasıl bilmiyorum ama ben şahsen all mute kullanmayı seven birisiyim 0 20 yasuolar ise belli bir seviyeden sonra gelmiyorlar hatta şöyle söyliyim yasuo oynanmıyor bile o kadar yüksek elolarda tek yaptığım şey oyun içinde oynamam gerektiği gibi oynamak, flame yapmamak sakin oynamak ve ezber build yapmamaktı başka hiç bir şey yapmadım ha bir de metaya uygun oynamak bu en önemlisi zaten
Bir şampiyon önerisi var mı koridorlar için. Bende saldım da işte arada giriyorum. Main ADC jungle
Bro adc de tristana ashe vayne iyi olur.
Jungle da ww rammus j4 çok iyidir
Call of duty 3 yıl kadar oynadım dünya sıralaması yaptım artık oynamıyorum
Counter-strike 1.6 ve GTA5 de çok iyiyim