Güncellemeler
+1 yıl
Bugün karakola gittim karakoldakiler instagram hesaplarının kimin olduğunu zor bulduklarını pubgde ki şahsiyeti hiçbir şekilde bulamayacaklarini söylediler. Yani hiçbir şey yapamıyor polisler saçmalık
Oyundayken bana yazan çocuğa cevap vermedim it Shop yapıp bana yazıyor küfürler ediyor ss aldım nereye şikayet etmem lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Cimere et
Ettim
Pubg oynayan kaldımı ya yıllar oldu oynamayalı ülkecek herkes para vurmanın peşinde mutsuz herkes herkes sanal bahis oynuyor
Nasıl sop yapti knk belli dir sop olduğu çok takma kafana
Hala evdemisin anlattığın gibi bi kaç sorunu okudum da yardımcı olabilirim istersen
Seviyorum para da yatırmıştım heba olmasın diye oynuyorum biraz da
He bizden geçti o işler parayı bulmamız lazım bizim
Bir ara para biriktirmistim o ara yatırdım şimdi yatiridgimin iki katı olmuş fiyat
Kaç yaşındasın sen
Önemli yaştan bir yaş küçük
Ney önemli
Sorun var mı sor bana varsa
Ya hani oy kullanmak için önemli bir yaş var ya he onun bir tık altiyim
Okey
Cimere yaz veya savcılığa başvur
Cimere yazdım karakola git diyor karakola gittim o da instada zor buluyoruz pubg de hiçbir şey yapamayız engelle dedi
Nasıl ya ne kadar saçma ilgilenmeleri gerekirdi 🤔
Gerçekten çok saçma üstüne çocuk büro ve karakol ayrı yerde karakola gittik ondan sonra bizi çocuk büroya gönderdiler onlarda biz instagram da zor buluyoruz pubg de nasıl bulalım diyip sadece engelle dediler şaka gibi
Aman ne büyük dert...
Aynen knk sülalen baskıcı değil galiba
Cimere şikayet et 🤣🤣🤣🤣
Komik mi knk?
Alla alla saçma ama 🤣🤣
Kanka o kullanıcıyı bul babasına şikayet et kulaklarını çeksin emi 🤣🤣🤣
Hiçbir şey yok hakkında sadece bir isim ve pubg ppsi
Siber güvenliği ara 🤣🤣🤣🤣
Nasıl arayabilirim?
Alo diyerek
Bir telefon olabilir
Karakola gideceğim
Karakola git
Babama nasıl söyleyeceğim ya offf
Açık açık söyle
Söyledim yarın annemle gidip şikayetçi olacağım
Cimere et 😂😂
Ettim
Ettiysen sorun yok pubg oynamaya devam et
Oynuyorum pubg ye bildirdim hesabı banlansa bi görse gününü
Pubg oynanır mı awq veletmisin?
Seviyorum aq neyi velet oyunun
20 yaşında arkadaşım oymuyo
Wolfteam cs1.6 sanandreas vice City dışında oyun oynanmaz
bilemiyorum
Ne alaka?
Awq oyun oynamak çocuklukta kaldı git genel kültür öğren insanlığa faydan olsun
@Kddnmssnsnsnsnna bişey mi dedim olm sana
Knk kültür ogrenmedigimi nereden biliyorsun
Sorduğun soruya bakınca
Pubg oynadığım için genel kültür bilmiyorum aynen knk sne bu kafa ile devam et
Çocuk musun mk ya
Ne alaka?
Lan birey senin yaşın kaç lan 18 in altındaysa o zaman sen şikayeti gör
Ne diyorsun?
Savcılığa git
Cimere şikayet ettim
Oda savcılığa yonlendircek seni ifadeye cagiracaklar
Off ailemle uğraşmak istemiyorum ya annem hep kızıyordu kendi fotoğrafımı koydum diye 🤦🏻♀️
Ben bilmem
Söyledim azcık azarladi ama yarın gidiyoruz karakola
Tmmm
Ne cimer ne de karakol hiçbir şey yapmadı 👍🏻
Takılma boş ver
O ne demek lo
Yüzümü +18 fotoğraflara koydu
Ohaaaa
Üstüne küfür edip de durdu
Nerde yaşıyorsun sen
Niye?
Pubg yarışması var da İstanbul da
Biliyorum da gitme işi sıkıntı ya bir de ne olur olmaz orada yanında para olması lazım ay sonu olunca
Nerede yaşıyorsun sen
Kocaeli
İyiymiş ben de İstanbul