Telefonda keyfi güzel de bilgisayarda hiç oynamadım. Telefonda ki tadı verir mi?

Telefonda keyfi güzel de bilgisayarda hiç oynamadım. Telefonda ki tadı verir mi?

Bilgisayar da daha iyi bence telefon da küçücük ekran da oynamak çok sıkıcı geliyor bana 😂 ama PUBG oyununu bırakalı 2 sene oluyor şu an da zaten bütün oyunları bıraktım ders çalışıyorum ekpss için çabalıyorum inşAllah istediğim sonuca ulaşırım 🤲🤲
Pubg mobile i diyorsan Mobilde daha rahat oynanır ama Pc de daha avantajlı ekran ve aldığın fps daha yüksek
Cevap
3Cevap
bilgisayarda daha güzel oynanır tabi ki de.. hangi oyun olursa olsun bilgisayarda da daha güzeldir..
Bilmiyorum ama pubg mobili, bilgisayarı iyi olsa dahi bilgisayarda oynayan bi zihniyet var
Bilmemki ya ama önceden bı indirdim hevesle aq denizden çıkamadım sinir oldum ve sildim oyunu 😅😅
oynamadım ama oynasaydım bilgisayarı tercih ederdim
Hiç oynamadım :D
Oyuna kapalıyım
Telefonda zevkliydi
Telefon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar