Çok Süper sorusu için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Bilgisayarda oynamayı sevdiğiniz oyunlar var mı?
Çok Süper sorusu için teşekkür ederim @KızlarSoruyor
Ben gerçekten de Euro truck simülatör oyununu oynamayı seviyorum.

Birde araba sürmek çok güzel oluyor.
Tabi tır da güzel


07 Kasım, 2023 Salı 21.59
En sevdiğim bilgisayar oyunları:
GTA 5: 2013 yılında piyasaya sürülen bu oyun, özellikle GTA Online’ın geliştirilmesiyle popülerliğini korumaktadır.
CS: GO (Counter-Strike: Global Offensive): 2012’de çıkan bu oyun, e-spor oyunları arasında yer alıyor ve 2018’de ücretsiz hale gelmesiyle oyuncu sayısını artırdı.
Zula
Mafia 2
Overwatch
LoL (League of Legends)
Battlefield 1
Path of Exile
SMITE
Warframe
Dota 2
Paladins
Fallout 4
Valorant
Red Dead Redemption 2
The Witcher 3
Half-Life Alyx
Euro Truck Simulator 2
Cyberpunk 2077
Doom Eternal
Football Manager 2022
Bu oyunlar farklı türlerde olduğu için, her oyuncunun zevkine uygun bir seçenek bulunabilir. Oyunları deneyerek hangisinin sizin için en eğlenceli olduğunu bulabilirsiniz.
Teşekkür ederim
Ateş ve su 😅
O nasıl
Olsun canın sağ olsun seviyorsun demek ki
Cevap
16Cevap
Bilgisayarda en sevdiğim oyun GTA Vice City, android oyun olarak ise tower defense tactic wars
Ne güzel
Assassin's creed rogue en son buydu bayadır oynamıyorum
Anladım
Ets2 candır kafa doluyken özellikle sabaha kadar sürerim. Malum yakıt pahalı reelde 😂
Çok var ama şu ara hoyolab oyunları , fortnite falan devam. Ha birde ara sıra stardew ve phasmaphobia ya da şehir kurma oyunları.
Anladım
Araba yarışı oynamak yerine piste giden ben
Ne güzel
Pazar günleri açıyorlar, cüzzi bir miktar karşılığı girip pistte gazlayabiliyorsun
Ne güzel iyi bakalım
Lol ve metin2 oynuyorum
Çok uzun zaman oldu bilgisayarda oyun oynamayalı
Purple place oynardım bazen o olabilir
Fırsatım oldukça CM 2003/2004 oynuyorum
EU4 oynamayı severim
Traffic Rider oynuyorum telefonda. Acayip sarıyor.
Bu görselde ki oyun ne bmw olan
Euro truck simülatör 1.46 bu da kod
orada arabalarda mı var
Yok özel indirip yüklüyorsun ETS 2 mod yaz çıkar
Süper mario'dan sonra oyun oynamıyorum artık..
Sims, tavern master.
Asetto corsa
cocukca gelebilir ama roblox
Gta serisi
Forza horizon 4
Flat Out 2
Need For Speed Carbon
Hirman
Sims
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar