ASUS ve MONSTER, her ikisi de oyun için yüksek kaliteli laptoplar üreten markalardır. Ancak hangi markanın sizin için daha iyi olduğunu belirlemek, belirli bir modelin özelliklerine, performansına, fiyatına ve kişisel tercihlerinize bağlıdır.
Her iki marka da genellikle güçlü işlemciler, yüksek kaliteli ekran kartları ve geniş bellek seçenekleri sunar. Ancak, bazı kullanıcılar ASUS’un daha iyi bir müşteri hizmeti sunduğunu, MONSTER’ın ise daha uygun fiyatlı olduğunu belirtmiştir.
Sonuç olarak, hangi markanın sizin için daha iyi olduğunu belirlemek için belirli bir modelin özelliklerini, kullanıcı yorumlarını ve fiyatını karşılaştırmanızı öneririm. İyi şanslar! 😊
Asusta iyi monster da ama Monster'ın servis olayı güzel
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
yorumlara baktığımda monstrerın ısınma probleminden çok dem vuruyorlar. yoksa ben de monster almak istiyorum ama oyun konusu bahsinde asus da çok iyi kararsızım
Kanka benim monster 8 yaşında Allah uzun ömürler versin de ben çok memnunum nazar falan değmesin ahhsjdndn yeni monsterlar ısınıyor evet ince olduğu için fanları da ince ve küçük oluyor bilgisayarlar soğumuyor benimki eski ve kocaman kasası var fanı da büyük olduğu için ısınmıyor neredeyse. Ama performans bilgisayarı ısınır reis başka yolu yok. Ben mosntercıyım
kanka ben sadece bir oyun için alacağım bilgisayarı. total war rome 2. 2013 çıkışlı. gpu dan ziyade iyi bir cpu isteyen bir bilgisayar. nasıl bir pc almalıyım sence
Ekran kartı ve işlemcide bitiyor olay. Kardeşim geçen sene hayvan gibi bir monster aldı 32 gb ram var ve rtx4060 mı neydi yanlış olmasın bilgisayar ısınıyor falan da oyun konusunda efsane yani ama karar senin. Ben monster derdim sana
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ASUS ve MONSTER, her ikisi de oyun için yüksek kaliteli laptoplar üreten markalardır. Ancak hangi markanın sizin için daha iyi olduğunu belirlemek, belirli bir modelin özelliklerine, performansına, fiyatına ve kişisel tercihlerinize bağlıdır.
Her iki marka da genellikle güçlü işlemciler, yüksek kaliteli ekran kartları ve geniş bellek seçenekleri sunar. Ancak, bazı kullanıcılar ASUS’un daha iyi bir müşteri hizmeti sunduğunu, MONSTER’ın ise daha uygun fiyatlı olduğunu belirtmiştir.
Sonuç olarak, hangi markanın sizin için daha iyi olduğunu belirlemek için belirli bir modelin özelliklerini, kullanıcı yorumlarını ve fiyatını karşılaştırmanızı öneririm. İyi şanslar! 😊
Asusta iyi monster da ama Monster'ın servis olayı güzel
yorumlara baktığımda monstrerın ısınma probleminden çok dem vuruyorlar. yoksa ben de monster almak istiyorum ama oyun konusu bahsinde asus da çok iyi kararsızım
Kanka benim monster 8 yaşında Allah uzun ömürler versin de ben çok memnunum nazar falan değmesin ahhsjdndn yeni monsterlar ısınıyor evet ince olduğu için fanları da ince ve küçük oluyor bilgisayarlar soğumuyor benimki eski ve kocaman kasası var fanı da büyük olduğu için ısınmıyor neredeyse. Ama performans bilgisayarı ısınır reis başka yolu yok. Ben mosntercıyım
kanka ben sadece bir oyun için alacağım bilgisayarı. total war rome 2. 2013 çıkışlı. gpu dan ziyade iyi bir cpu isteyen bir bilgisayar. nasıl bir pc almalıyım sence
Ekran kartı ve işlemcide bitiyor olay. Kardeşim geçen sene hayvan gibi bir monster aldı 32 gb ram var ve rtx4060 mı neydi yanlış olmasın bilgisayar ısınıyor falan da oyun konusunda efsane yani ama karar senin. Ben monster derdim sana
İkisi de değil MSİ daha iyidir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!