GTA: Liberty City Stories jenerik müziği kulağıma çok hoş geliyor.
Peki sizce hangi PC/Mobil oyunun jenerik müziği çok güzel?
GTA: Liberty City Stories jenerik müziği kulağıma çok hoş geliyor.
Peki sizce hangi PC/Mobil oyunun jenerik müziği çok güzel?
Tabi ki de gtacıyız :D
Aynen öyle kardeşim benim 😇👍
Bunlar var.
Angry Birds. 😂
😂😂😂
Cevap
2Cevap
Tabii ki BF1942 müziği. Al ordunda marş olarak kullan, askerler gözünü kırparsa bir şey bilmiyorum.
Hicbiri
hollow knight çok iyiydi
hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?