Doğruluk.
123 Yorumla- +1 yıl
Sevdigin renkler nelerdir
- +1 yıl
Devammi tamammi
- +1 yıl
Sana pahali hediyeler gelseydi onlari kabul edermiydin😄
- +1 yıl
Devammi tamam mi d. c
- +1 yıl
D. C hangisi
- +1 yıl
Dunyanin zengin adami olsaydin paralarla ne yapardin😄
- +1 yıl
D. c
- +1 yıl
Bir korku filminde sevdigin kadin korksaydi onu nasil teselli ederdin
- +1 yıl
Kahvaltida olmazsa olmazim dedigin içecek nedir
- +1 yıl
3 tane secme hakkin olsaydi neyi seçerdin
Adana
Lahmacun
Döner
😄 - +1 yıl
Arabalardan en cok sevdigin model ve marka hangisi
- +1 yıl
Vaaay pes ediyorsun yani😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı.
u +1 yılOlur oynayalım :D :D Doğruluk diyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Karsina guzel bir kiz ciksaydi ona bakarmiydin
- +1 yıl
Bakmazdım.
seni en çok mutlu eden şey nedir? - +1 yıl
Beni en coK mutlu eden
Dunyada guzel insanlarin var olmasi
😊
Ve tabiki guzel bir adama rast gele bilmek🤗 - +1 yıl
İnşallah sevgini hak eden senin gibi iyi kalp birisi ile karşılaşırsın abla 🤗🌹
- +1 yıl
Amin ablacim amin
Oyy canini yerim senin en guzel kardessin 🤗 - +1 yıl
Sende öylesinn abla 🤗
- +1 yıl
Tsk ederim ablacim
iyi ki tanimissim seni🤗
+1 yılBöyle oyunları pek sevmesem de bu seferlik katılayım.
Doğruluk diyorum.
16 Yorumla- +1 yıl
O zaman 1 kerelikte soruyum bey efendi
Sevdiginize nasil bir evlilik teklifi ederdiniz? - +1 yıl
Hiç evlilik planı, hayali kurmadığımdan düşünmedim ama ben herkesin yaptığı tarzda şeyleri, organizasyonları pek sevmiyorum, özel gelmiyor.
Karşımdaki ve benim için özel olan bir anda o ana yakışır bir şekilde olacak bir teklif olurdu muhtemelen. - +1 yıl
Tsk ederim katildiginiz icin yorumlar icinde
Hayatinizda hersey gönlunuzce olsun 😊 - +1 yıl
İyi dilekleriniz için teşekkürler.
İnşallah hepimiz için en hayırlısı olur. - +1 yıl
Rica edrrim amin diyelim
Rabbim herkese guzel ahlakli insanlar nasip etsin 😊 - +1 yıl
Amin.
Cesaret diyorum
128 Yorumla- +1 yıl
O zaman bende sizden bir tane annnelerimizi anlatacak güzel bir söz istiyorum paylasacaksiniz
- +1 yıl
Bunumu derdiniz annenize?
- +1 yıl
Evet onu yaparlar
- +1 yıl
Sevdiginiz kadin size yalan söyleseydi tepkiniz nasil olurdu
- +1 yıl
Anladim
- +1 yıl
Sordugum sorulari nasil buluyorsunuz
- +1 yıl
Aklima gelmedi Şu an
- +1 yıl
Sen sor istersen
- +1 yıl
D diyorum
- +1 yıl
2 tane yeterli bir kiz bir oglan olsun isterdim
- +1 yıl
Kusura bakma bugun fazla tadim yok ondan aklimada bir sey gelmiyor
Sen sormak istediklerin varsa sor - +1 yıl
Dogruluk
- +1 yıl
Oke
iyisiniz spor yapmasini seviyorsunuz galiba
- +1 yıl
Biraz ara verelimmi
Kafam hic yerinde degil vallaha k bakmayin - +1 yıl
Tsk ederim sagolun😊
Doğruluk diyorum bebeğim😂😂
111 Yorumla- +1 yıl
Beni seviyormusu😄
- +1 yıl
Huzur hzuur hzuur 💗💗💗😘🌹
Devammi tamam mi - +1 yıl
Benim gibi kiz kardesin olsun istermiydin😄😄
- +1 yıl
Hahahah al beni all😂😂😄
- +1 yıl
Cesaretlik görevi için geldim. 😄😄
Fotoğrafın tam belli olsaydı güzel bir söz için ilham gelirdi ama yine de hayatın boyunca hep mutlu olmanı diliyorum. 🙂 - +1 yıl
Çünkü tüm kadınlara güzel söz söyle demiş. Napim cesaretlik dedik bir kere.
+1 yılİkiside hem cesaret hem doğruluk
117 Yorumla- +1 yıl
O zaman dogruluktan baslayim sonra cesarete geliriz
- +1 yıl
Olur 🙂
- +1 yıl
Hayattaki en büyük sansizligin neydi
- +1 yıl
Öyle büyük bir şanssızlık olmadı şükür 😉
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Devam
- +1 yıl
Hangisi d. C
- +1 yıl
Cesaret olsun
- +1 yıl
Bir gün mastar köprusune gidersen ordaki köpruden atlayacaksin
- +1 yıl
Orası neresi aklıma gelirse öyle yapayım bari 😆
- +1 yıl
Bosna herzek duydunmu hic orada
- +1 yıl
Duymadım inanki
- +1 yıl
Sen orada mi yaşıyorsun
- +1 yıl
Haritadan bak görursun
Cesaret dedin onu yapman gerek bir gün yoLun duserse yanliz köprunun yuksekligi baya var - +1 yıl
Yok orada yasamiyorum
- +1 yıl
Yolum düşerse artık
- +1 yıl
Tmmdir
Devammu tamam mi
Doğruluk hanımefendi
116 Yorumla- +1 yıl
Annene karsi saygini hic bozdunmu
- +1 yıl
Devammi tmmi
- +1 yıl
Kendiniz bilirsiniz
- +1 yıl
O zaman cesaret de gitsin az görev vereyim
- +1 yıl
Yarinki paylasimlarinda
Bir kamyon dolusu güller paylasip altina KS deki tüm güzel kadinlara gelsin diyeceksin - +1 yıl
Sor bakalim
- +1 yıl
Tsk ederim yaptigin icin maksat ne kadar insanlarin dediklerini yapa bilmesini gözlemekti zaten
CunKu herkes sözlerde diyor ama is icraatlik oluNca zor geliyor herkese
Ve bu oyunuda kafa dagitmak icin sormak istedim😊 - +1 yıl
Tsk ederim sagolasin önemli olan benim mutluLugum degildirki
Burdaki bir cok kadininda mutlu hissetmesidir
Ve sen bunlari onlara güzelde olsa belli ettiN ve inanki bir kadin deger verildigini dislanmadigini hissederse ondan mutlusu yoktur 😊 - +1 yıl
Herkes hoslanir ama bir kadinda onu bitirdikleri icin
Bu yuzden kadinlar ciccek gibidir deseler bile artik fazla bir etki yaratmaz cunku o ciccek gibi kadinlari topraga atanlar oldu
Cesaret
13 Yorumla- +1 yıl
Arkandaki suya atla ve kiz kulesine kadar yüz😄
Saka saka - +1 yıl
Komik olmasa gülmeZdim
geliriiim
111 Yorumla- +1 yıl
Sevdiginiz kadina birisi sizin yaninizda kötu bir söz deseydi tepkiniz nasil olurdu
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
D. c
- +1 yıl
Pizzalardan en cok hangisini seversiniz
- +1 yıl
Hic hayal etmekten vazgectigin oldumu
+1 yılDoğruluk
11 Yorumla- +1 yıl
Hayatinda ka defa pisman oldun
+1 yılDogruluk
111 Yorumla- +1 yıl
Cocuklari severmisin
- +1 yıl
Severim
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Devamke
- +1 yıl
Spor yapmssini severmisin
- +1 yıl
Genel olarak severim
- +1 yıl
Sevdigin yemekler nedir
- +1 yıl
Lazanya
Karides - +1 yıl
Cesaretlik görevi için buradayım.
Fotoğrafın yok ona göre güzel bir söz söylerdim ama aklıma gelmiyor. Ama sen yine de sana güzel söz söylemişim gibi davran. 🙂😄 - +1 yıl
@Ghost-Rider ne
- +1 yıl
Cesaretlik dedim. Bana da sitedeki kadınlara güzel söz söyle dedi.
Doğruluk
15 Yorumla- +1 yıl
Sinemaya gidip film izlemesini severmisin
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Bende tsk ederim 😊☕
+1 yılDoğruluk :)
114 Yorumla- +1 yıl
Kendinde en cok sevdigin özellik nedir
- +1 yıl
Açık sözlü oluşum... Yani iyiye iyi, kötüye kötü derim. Kimse kırılmasın ya da üzülmesin diye düşünmem. Olduğum gibi hep doğal ve net davranırım. :)
- +1 yıl
En guzeli bu bencede
- +1 yıl
Cesaretlik görevi için buradayım. 😄
Hayatının başlarındasın ve umarım seni mutlu edecek ve ömür boyu üzmeyecek birisi karşına çıkar. 🙂 - +1 yıl
Hayatın tam olarak başlarında sayılmam. Hahah 30 lara doğru adım adım gidiyorum. henüz 25 im ama yaşlanıyoruz ya. Yolun yarısına geliyor gibi hissediyorum ama yinede pozitifim tabii. Yine hayat doluyum ve umutlarım var tabii :)
Erkekler konusunda pek şanslı olduğum söylenemez. Hahah Ama yinede exlerime kızmıyorum. Onları seviyorum. Benim için güvenmekte, sevmekte çok zor. Birini aramıyorum ya da istemiyorum. Yani yalnız olmak daha güzel, huzurlu geliyor. Yinede iyi dileklerin için teşekkür ederim :)
Aynı dilekleri senin içinde diliyorum. Umarım seninde karşına iyi bir insan çıkar ve çok mutlu olursun...:) @Ghost-Rider
- +1 yıl
Evet elbette. 😊 @Sultanaaaaa23363782
- +1 yıl
@La_llorana nssil ama kendisine verdigim görev kuzu😄😄
- +1 yıl
Cesaretlik görevi diyince ilk ne olduğunu anlamadım hahah şimdi anladım. Evet güzel bir görev canım. Yani kibar, ince bir düşünce 😅😊 @Sultanaaaaa23363782
- +1 yıl
Benim icin her zamanlar kadinlar kizlar basta gelir tatlim
Yani herkes hak ediyor guzrl sozler duymasini
Benimde aklima bu geldi bunu yapayim dedim😊😄🌹 - +1 yıl
Güzel bir düşünce. Evet kadınlar değerlidir ve güzel sözler duymayı hak ederler haklısın. Teşekkür ederim bu güzel davranışın için canım😊💙
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
Beklemede kal kuzum
Yarin daha güzel seylerle karsilasacaksiniz
Umarim yaparlar😂😂😄🌹 - +1 yıl
Pekala haha😅😅 yapmasalarda olur kimseden bir beklentim yok. yinede saol 🤣😊 İyi geceler dilerim 😊
- +1 yıl
Biliyorum zaten kuzu
Maksat eglenmek 😊😄
Huzurlu geceler tatlim🌹 - +1 yıl
İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. 💐
+1 yılDoğruluk
15 Yorumla- +1 yıl
Calismayi seviyormusunuz?
- +1 yıl
Seviyorum
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Zor sor 😂
- +1 yıl
kötu yolda olan insanlarj görseydin nasil bir tavsiyen olurdu onlara
+1 yılOlur ilk sen sor
126 Yorumla- +1 yıl
Erkekler neden fazla kizla konusmak isterler?
- +1 yıl
Bunu daldan dala konmaya çalışan çapkın ya da sapık erkekler yapar
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Devam
- +1 yıl
Hangisi d. c
- +1 yıl
D sıkkı
- +1 yıl
Sarki söylemesini severmisin
- +1 yıl
Hiç söylemedim şarkı dinlerim ama söylemek bana göre değil.
Sorulara devam - +1 yıl
Esine siddet yapan bir adamla karsilasaydin tepkin ne olurdu
- +1 yıl
Eşine vurduğu elini alır kırar bir yerine montelerdim sorularına devam
- +1 yıl
Dizi izlemesini severmisin
- +1 yıl
Izlemem boşa zaman kaybı
- +1 yıl
Devammi tmmi
- +1 yıl
Durma devam her soruda devam
- +1 yıl
Oyunu sevdinizmi size nssil hissettirdii
- +1 yıl
Güzel devam ediyor. Sen bıkana kadar devam edebiliriz
- +1 yıl
Ben kolay kolay bikmam
Sabahlari erken uyanmak kolaymi zormu - +1 yıl
Erken uyanmanın formülü var. Eğer camdan güneş girerse çok kolay. Yani ben güneş girdiği için rahat uyanıyorum.
- +1 yıl
Aksamlari eve geldiginde yemek hazir olmasa ne yapardin
- +1 yıl
Dışarıdan söyler veya ben hazırlarım
- +1 yıl
Telefonun sarjz az kalsaydi ve etrafinda priz bile olmasaydi ne yaparidn
- +1 yıl
Lc waikiki de bedava orada doldururdum
- +1 yıl
Otobuste tek kisilik yer kalmis olsaydi ve o siradada bir teyze oturmak isteydi ona yer verirmiydim
- +1 yıl
Hamile ise evet
- +1 yıl
Hic bir zaman buyuklerine karsi saygida kusur ettinmi
- +1 yıl
Ettim
Doğruluk
13 Yorumla- +1 yıl
Sevdigin muzik nelerdir
- +1 yıl
Burdaki adminlerre güzel bir söz yaz ve paylas soruNda
+1 yılCesaret
15 Yorumla- +1 yıl
Annene bir demet gül al ve ona ne kadar onu sevdigini söyle
- +1 yıl
Ooooo
- +1 yıl
Ne oldu zormi geldi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Neden
+1 yılDoğruluk seçiyorum
113 Yorumla- +1 yıl
Baban alkol kullansaydi onu nssil teselli ederdin
- +1 yıl
Bilmiyorum ki
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Devam
- +1 yıl
En cok sevdigin spor hangisi
- +1 yıl
Okçuluk
- +1 yıl
Kizlarda en cok neyi seversin
- +1 yıl
İnatçı kişiliği olanları severim
- +1 yıl
Geceleri gokyuzunde en cok ne izlemesini seversin
- +1 yıl
Kutup ışıklarını izlemesini severim
- +1 yıl
Evsiz olan insanlara yardim edermiydin
- +1 yıl
Maalesef hayır (oyunun için teşekkürler benden bu kadar)
- +1 yıl
Rjca ederim
Bende tsk ederim
+1 yılCesaret diyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Birtane paylasim yap ve o paylasimda
Tüm kadinlara ne kadar degerli oldugunu hissetiren bir güzel söz paylas - +1 yıl
Daha sonra
- +1 yıl
Okee
- +1 yıl
Olur olur
16 Yorumla- +1 yıl
D. c
- +1 yıl
Sevdiginle ne kadar mutlusun
- +1 yıl
Hmm devami gelir insallah
+1 yılCesaretlik
14 Yorumla- +1 yıl
Burdaki tüm kadinlarin yorumlarina bir demet gül birak ikidr guzel soz
- +1 yıl
Birsuru kadın kullanıcı var
- +1 yıl
Taman iste herkese yap
- +1 yıl
Yaptım
+1 yılMmorpg varsa oynarım yoksa afk.
05 Yorumla- +1 yıl
O nedemek anlamadkm?
- +1 yıl
Boş ver. Hadi doğruluk diyorum sjdkdkflfksks
- +1 yıl
En cok nereleri gezmeyi seversin
- +1 yıl
Dağ bayır gezileri yapmaya bayılıyorum bu aralar. Mümkünse yalnız ya da az kişiyle olunca çok iyi kafa dinliyor insan. 🍭
- +1 yıl
Aynen öylee 😊🌹
+1 yılDoğruluk diyorum
00 Yorumla
+1 yılD kral
16 Yorumla- +1 yıl
Konsere gitmesinimi izlemesinimi seversin
- +1 yıl
Gitmesi
- +1 yıl
Devammi tamm mi
- +1 yıl
Yeter ya bu kafi bence çok oynadık 😂
- +1 yıl
Tsk ederim
- +1 yıl
bende ))
+1 yılOynayalım
114 Yorumla- +1 yıl
Cesaret diyorum o halde.
- +1 yıl
Burdaki tum kadinlara güzel soz yazip paylasacsksin
- +1 yıl
Bu sorudaki kızlara yazabilirim. İlk senden başlayalım.
Hayatın boyunca yüzünden gülücükler eksik olmasın. Sen güldükçe Dünya daha da güzelleşsin. - +1 yıl
Ooooo sözlere bak sen cok tsk ederim
Mevlam herkesi guldursun
InsalAllah
Bu arada icraat konusunda iyisi helal olsun
Yorumlari okuyordum da. kizlar diyor ne oluyor 😄😄 - +1 yıl
Aslında bir kızla yüz yüzeyken daha güzel sözler söylerim yani o an aklıma gelir tüm iyi sözler.
- +1 yıl
Hmn anladim olsun yinede demis kadar oldun tsk ederiz
- +1 yıl
Rica ederiz.
- +1 yıl
O zaman tamam diyorsunuz her halde oyina ya da devamm8
- +1 yıl
Devam edelim. Bu sefer doğruluk diyorum
- +1 yıl
KS tanistigin birisi oldumu
- +1 yıl
Evet oldu. Bu benim bu sitede ikinci hesabım. Diğer hesap Master seviyesinde. O hesaptayken pandemi döneminde çok tanıştıklarım oldu ve buluştuklarım da oldu. Çarşamba günü yine İstanbula gidecem bu sitedeki kız için.
- +1 yıl
Anladim güzelmis
- +1 yıl
Aynen güzel. 😄 Arada güven olduktan sonra insanlarla tanışıp konuşmayı seviyorum ben.
- +1 yıl
Iyiymis
+1 yılDoğruluk
09 Yorumla- +1 yıl
Hayatinizda hic bir kadina el kaldirdiniz oldumu
- +1 yıl
Hayır kaldırmadım şükür
- +1 yıl
Devammi tamam mi
- +1 yıl
Devam
- +1 yıl
D. C
- +1 yıl
Doğruluk
- +1 yıl
Fazla duygusa birimisiniz
- +1 yıl
Değilim
- +1 yıl
D. C c
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar