Gamer Rx 8 gb ekran kartı, 16 gb ram , intel İ7 işlemci ile gta v kaç fps verir hd grafikler ile oynanılabilir miyim? Nejlamcık Takip Et Xper 2 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl RX 580 8GB EKRAN KARTI, 16 GB RAM , İNTEL İ7 775 PİN İŞLEMCİ İLE GTA V KAÇ FPS VERİR , HD GRAFİKLER İLE OYNAYABİLİR MİYİM? Rx 8 gb ekran kartı, 16 gb ram , intel İ7 işlemci ile gta v kaç fps verir hd grafikler ile oynanılabilir miyim? Cevapla İş Soruları Kredi Kartı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
KnightsSword Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl hangi RX la modeli ne RX 580 mi :D i7 nin modeli nedaha detaylı bilgi verebilirsen daha iyi olur :D 1 8 Yorumla Nejlamcık +1 yıl RX 580 Intel İ7 775 pin Yorumla KnightsSword +1 yıl LGA 775 e olacak i7 eski nesil ama ekran gta V için yeterlianakart ve işlemci değişirse çok daha iyi olur Yorumla Nejlamcık +1 yıl Pardon 775 değil 1155 miş özür diliyorum, kaç FPS alırım ve HD grafik ile oynayabilir miyim Yorumla KnightsSword +1 yıl Kanka bana anakartın soketini değil de hangi işlemci i7 ve 4 haneli bir no daha olur onu söyle Yorumla KnightsSword +1 yıl 1155 pin kaca tekabül ediyor hatırlamıyorum ama gta v i yüksek ayarlarda akici oynarsin Yorumla Nejlamcık +1 yıl Olm o kadar bilmiom bilsem sormazdım 😅😅😅 Yorumla Nejlamcık +1 yıl Knk 3. Nesil işlemci bu kadar biliom başka da bilmiom 😅😅 Yorumla KnightsSword +1 yıl Eski ya ekran kartı okey deYani idare ederler Yorumla
Farlander Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 98% +1 yıl Ekran kartı ve ram'e bakılırsa yüksek ayarlarda akıcı olarak oynarsın. İşlemcinin frekansı ne? 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hangi RX la modeli ne RX 580 mi
:D i7 nin modeli ne
daha detaylı bilgi verebilirsen daha iyi olur :D
RX 580 Intel İ7 775 pin
LGA 775 e olacak i7 eski nesil ama ekran gta V için yeterli
anakart ve işlemci değişirse çok daha iyi olur
Pardon 775 değil 1155 miş özür diliyorum, kaç FPS alırım ve HD grafik ile oynayabilir miyim
Kanka bana anakartın soketini değil de hangi işlemci i7 ve 4 haneli bir no daha olur onu söyle
1155 pin kaca tekabül ediyor hatırlamıyorum ama gta v i yüksek ayarlarda akici oynarsin
Olm o kadar bilmiom bilsem sormazdım 😅😅😅
Knk 3. Nesil işlemci bu kadar biliom başka da bilmiom 😅😅
Eski ya ekran kartı okey de
Yani idare ederler
Ekran kartı ve ram'e bakılırsa yüksek ayarlarda akıcı olarak oynarsın. İşlemcinin frekansı ne?
denemek lazım