Gta Vice City'deki helikopter görevi çok abartılmıyor mu?

Herkes diyor yok şöyle zor böyle zor yok görevi geçene kadar allahıma kavuştum yok derimi yüzdüm yok evi yedim yok mikrodalgayı sktim falan filan. Halbuki bence bu görev oyunun en kolay görevlerinden biri, her oynamamda tekte gözüm kapalı geçiyorum, oyunun Definitive Edition sürümünde de yaptım bu görevi, zorlaştırmış olmalarına rağmen yine de tek attım. Kontrollere adapte olunca aşırı kolay. Bence bu görev haitililerin ve kübalıların görevlerinden bile kat be kat daha kolay, niye bu kadar abartılıyor anlamıyorum. He küçükken bende çok zorlanmıştım orası ayrı.
Gta Vice Citydeki helikopter görevi çok abartılmıyor mu?
Gta Vice City'deki helikopter görevi çok abartılmıyor mu?
Cevapla