Herkes diyor yok şöyle zor böyle zor yok görevi geçene kadar allahıma kavuştum yok derimi yüzdüm yok evi yedim yok mikrodalgayı sktim falan filan. Halbuki bence bu görev oyunun en kolay görevlerinden biri, her oynamamda tekte gözüm kapalı geçiyorum, oyunun Definitive Edition sürümünde de yaptım bu görevi, zorlaştırmış olmalarına rağmen yine de tek attım. Kontrollere adapte olunca aşırı kolay. Bence bu görev haitililerin ve kübalıların görevlerinden bile kat be kat daha kolay, niye bu kadar abartılıyor anlamıyorum. He küçükken bende çok zorlanmıştım orası ayrı.
Gta Vice City'deki helikopter görevi çok abartılmıyor mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet bana kolay geliyor artık
GTA oyunlarındaki uçak kontrolünün zorluğunun çilesi yetmiyor zaten, o yüzden çok abartılabiliyor ki ben geçmiştim o görevi ohoo...
Uçuş kontrolleri biraz sakat evet
ben eskiden tekte geçerdim son oynamalarda zor gelmeye başladı
Son oynamaların orjinal sürüm mü definitive edition mu?
hiç bilmiyorum ki muhtemelen orjinal sürümdür
Vagonlardan atlamalı bir şey vardı San Andreas'da mıydı hatırlamıyorum o zordu sanki.
Zero'nun dronunu kontrol ettiğimiz görev biraz zordu
He senin dediğin görevi şimdi hatırladım, oyuncak tanklar falan vardı ya onu diyorsun dimi, oda kolaydı bence.
Kesinlikle sana katılıyorum. Uğraştırıcı fakat aman aman bir zor görev değildi.
Yan şekilde giderek çok rahat geçiliyor bu görev
Yan şekilde gitmeye gerek yok düzde gidebiliyor, kotnroller bildirim olarak geliyor zaten, söylüyor orada orayıda mı okumuyorsunuz anlamadım ki
Kontrol*
Düz de gidiyor aynen ama yan gidince daha çabuk bitiyor çünkü helikopter daha hızlı hareket ediyor
Bence ona hiç gerek yok görev kolay zaten
Nesi zormuş ben oynanadım da
Oynamadım
Kontroller ve zaman kısıtlamasında kaynaklı olsa gerek ama bence çok kolay
zamanında gayet zordu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!