
evet arkadaşlar valorant oynayan var mı ya da ne oynuyorsunuz?

evet arkadaşlar valorant oynayan var mı ya da ne oynuyorsunuz?
Mainim immo.
Bu sıra sadece elmas hesap kasıp satmak için oynuyorum. Unranked kasıyorum, sonrasında elmasa boostlayıp satıyorum. Skinsiz hesapları.
30'a 10 maçı atılmış, 20 level unranked alıyorsun, direk ranked hazır.
aimin iyiyse bir günde elmas kasıp 200'e okutuyorsun.
biz arkadaşla beraber zaman bulabildiğimiz zaman 2'şer hesap alıyoruz, kasıp satıyoruz direkt.
3 haftada 20 hesap satmışımdır herhalde. hem can sıkıntısına iyi geliyor, hem sigara paran falan çıkıyor işte.
Valoda sadece ranked trollemek için giriyom 😃 Bronz-gumus elo çok zevkli, bir oyunda 12 kere falan bıç attığım olmuştu 😃😃
He valla korku filmi yasattim adamlara etrafına falan bakmaya başladılar sürekli. Oyunda birisini sevgilisi varken 4/5 kere bıçlamışım el sonu ekledim knk rezil ettin sevgilimin yanında falan diyo patladım smmdmsmdnsmmd
Çayırbaşı kasabı modu ksndnsnsnsk
Jxkfkdkdmdkdkkdkd skmdmddskkdkdd ya bayagidir valoya girmiyom özledim he
Bide bilerek oyunu satiyom gıcık oluyolar
He bak mesela napiyom biliyon mu arkadaşlar surda bug var arkasını görüp sıkabiliyon diyom, neredeyse herkes kanıyor bu numaraya ve oraya gidince duvar köşesinde sıkıştırıyorum 😃
Sonra biz valorant yargiciyiz bug denemekten bir el cezalisin falan diyoruz arkadaşla fjsndjsjdkkskd
Çocuklar mı çok diyosun jsjdnsjdnjsjd
Haa oda var çocuğun birisi tilt oldu beni vsye çağırdı spike kurmak var diyo işte ben de kurdum ascentteyiz. Defans basesi tarafı b sidede pusuyom çocuk marketten geliyor shift basa basa etrafı izliyo ben de arkasından izliyom. Spike cozecekken bıçakla kendimi gosterip mavi arkasına kaciyom yakalamaya çalışırken spike patliyo kskdmsmmdjd
Valorantta en zevkli şey trollemek ya yoksa çok sıkıcı oyun bence
Keza CS goda öyle bence hikayeli oyunlar daha güzel
Oww en felaket orada trolleniyor işte. Toksik sayısı valonun dört bes katı
Cevap
5Cevap
Oynardım eskiden
2020 çıktı zaten oyun eski demem ama herhalde sarmadı
Oynardım bir süre önce ~ ℳ
Daha yeni sildim. Ama hesabı satmak istiyorum
Hiç oynamadım daha
Kapak ,,,
Yokk gectik biz o yolları
var satılık hesapta var
neler mevcut fiyatı ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar