
Oyun yayını yapmak için fazla monitöre gerek var mıdır 🤔
#Gamer

Oyun yayını yapmak için fazla monitöre gerek var mıdır 🤔
#Gamer
Bütçeye göre olursa daha iyi olur tabii ki.
Ne kadar çok ekran o kadar çok seçenek demektir. Yani her şeyi bir ekrana sığdırmaya uğraşmazsın.
Cevap
5Cevap
gerek var
Bu işleri hiç anlamıyorum o yüzden bilmiyorum ama sanırım 1 den fazla monitöre ihtiyaç vardır 😀
Yıllardır tek monitörden yayın yaparım sıkıntı yok.
Telefondan da kontrol ediyorum.
Genel ihtiyaçlara bağlı olarak gerekir. Chate bakmak, oyun oynamak vesaire...
Kesinlikle olması gerekmez ama olursa da iyi olur bir ekrandan obs den yayın akışını , chati felan kontrol edersin diğerinden de oyun, video felan onlara bakarsın
Gerek yok ben chate telefondan bakıyordum bütçen varsa alabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?