karakter seçemiyorum saatlerdir uğraşıyorum yardımcı olur musunuz?


Youtube yaz çıkar
Warrior karakteri oynaması en rahat karakterdir
Rogue okçu ve suikastçi olarak ikiye ayrılır
Mage paper mage ve mage clan şart
Priest battle priest ve buff ve debuff olarak 3 e ayrılır
Mage ve priest genelde destekleyici karakterlerdir
Kurian hakkında bilgim yok
tamam çok teşekkür ediyorum
Cevap
3Cevap
soldan warrioru ve arc tuareki seçeceksin. Veya Rogue Tuarek seçeceksin. Veya Wizard pury tuarek. Burayı anladığını var sayıyorum. Ondan sonra sağda stat vereceksin warriorsan str vereceksin Rogue isen dex vereceksin Mageysen mp vereceksin. ( JOBUN 2 TÜRÜNÜDE SECİP STATLARI VERDİĞİNDE OLUŞUR.)
Bug, DC gibi bir şey olmuş tekrar kapatıp girince vs. düzelmiyor mu? hiç düzelmezse bir sil kur bakalım dosyalarda mı sorun var acaba
Bu ekranda bir şeyler eksik. Altta nickname yanda statlar falan olmalı. Karakteri oluştururken disconnected yemiş olabilir mi belki bug falan olmuştur.
disconnected uyarısı veriypr hep
Start'a bastığında mı dc yiyorsun? Yoksa karakter oluştururken mi?
karakter oluştururken
Karakter oluştururken o ekranda çok fazla beklersen oto dc yiyorsun. Bir de sunucuya bağlı olabiliyor.
oluşturamıyorum işte sorun orada:(
ay yanlış emojiyi yolladım..
Hangi sunucuda açtın karakteri?
zion yazıyor
aynı sorunu bende yaşıyorum çözebildin mi acaba bende de aynı gözüküyor
ayni sorunu bende yasiyorum cozebildin mi acaba?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?