seç beğen al :D ankette olmayanları da cevap olarak yazabilirsiniz

Mario
GTA Vice
Knight
Metin2
Half Life
FİFA
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
seç beğen al :D ankette olmayanları da cevap olarak yazabilirsiniz

GTA Vice City çocukluğumun efsane oyunlarındandır. Sabah kalkıp akşam yatana kadar sıkılmadan Vice City oynardım. İnternetten mod gibi bir şeyler bulur indirirdim. Radyoda Türkçe şarkılar çalardı. Kendime göre senaryolar uydurup polis, ambulans, itfaiye gibi acil durum araçları ile bu senaryoları canlandırırdım :D
Kesinlikle Süper Mario efsane bir oyundu hatta kaderi kasetleri alırdık haber saati gelmeden kurulum oynayalım derdik bir heyecanımızı zevki vardı
Metin2 başka ya, müzikleri özellikle.
https://www.youtube.com/embed/bn1YCClRF-gCevap
53Cevap
GTA Vice oyunu diyebilirim en sevdiğim oyunlardandır tabi ki de
GTA Vice City, Rockstar North tarafından geliştirilen ve Rockstar Games tarafından yayınlanan bir açık dünya aksiyon-macera video oyunudur. İlk olarak 2002 yılında piyasaya sürülen oyun, popüler Grand Theft Auto serisinin altıncı oyunudur.
Oyun, 1980'lerin Miami'sinde geçer ve ana karakterimiz Tommy Vercetti'nin suç dünyasındaki yükselişini anlatır. Oyuncular, şehirde serbestçe dolaşabilir, çeşitli görevleri tamamlayabilir ve özgürce araç kullanabilirler. Oyunda, önceden kaydedilmiş müzik radyo istasyonlarından seçim yapabilir ve bazı ikonik 80'ler müzikleri eşliğinde oynayabilirsiniz.
GTA Vice City, oyun mekanikleri, hikaye anlatımı ve müzikleriyle çok sevilen bir oyun olmuştur ve bugün hala birçok oyuncu tarafından oynanmaktadır.
https://www.youtube.com/embed/Ag6H1e1rXJ0Half Life demek istiyorum ya muazzam bir oyun, o kadar ince detaylara sahip ki bugün bile grafikleri güncelle, oynanışı biraz değiştir ama hikaye aynı kalsın oynanır yani. Aslında FIFA, PS1'de Wining Eleven, Tekken, Metal of Honor gibi oyunlarla daha önce buluşmuştum, bilgisayarım biraz geç olmuştu ve Half Life'ı biraz geç oynamıştım ama yine de bende en çok hatırası kalan Half Life çünkü oyun hakkında hiçbir şeyi bilmiyorsunuz karakter neyi görüyor ve duyuyorsa sizde onu görüyor ve duyuyorsunuz sürekli keşfetmeye çalışıyorsunuz, gerilim de var tabi. Kaç sene oldu G-MEN kimdir, necidir, kime hizmet eder, bizi sürekli takip edip neden izliyor onu bile bilmiyoruz tam olarak. 😄 Özledim be.
Half Life nin yenilenmiş versiyonunu yani Black Mesayı oynadınmı, sıfırdan hazırlandı, galiba 8 yıl sürdü baştan sonra yenilenmesi, en güzelide XEN gezegenine ilk ışınlandığımız zaman arka planda çalan şarkı gerçekten umutsuzluk ve çaresizlik hissiyatını çok iyi veriyor, eski half life oyuncularının bu müziği duyunca daha sonrasında nelerin olduğunu hatırlatıp umutlarını terk ettiriyor o derece bir giriş yapmışlar
@Kirmizizevk Vallahi ilk oyun hariç diğerlerini oynamadım az çok hikayelerine hakimim sadece. Oynamadan bir şey diyemem doğrudur güzeldir hissiyat eskiye götürüyordur ama ilki bir başkaydı be. Aslında oyunları değil, oyunları oynadığımız o zamanları özlüyoruz, oyunlar sadece içerik olarak özleniyor. O üç kollu yaratığın travmasını atlatmış değilim Allah onun belasını versin bu arada. 😄
Hahaha doğru diyorsun 😂 ama vakit bulursan Black Mesanın fotoğraflarına bir bak derim, çünkü aslına sadık kalınarak yenilenen en güzel oyun kendisi, tabi eskisi gibi oynamaya ilgin varsa 😄
@Kirmizizevk Beni bu batağa düşürme hocam sarınca fena sarıyorum 4-5 sene önce bi aklıma geldi baştan sona bi kez daha bitirdim zaten şimdi ona bulaşırsam problem olur. 😄
Hocam seni bu görsellerle baş başa bırakıyorum :D
https://www.hizliresim.com/6m7dvih
https://www.hizliresim.com/z4441mw
https://www.hizliresim.com/3jh6z1c
https://www.hizliresim.com/4wozkbw
https://www.hizliresim.com/9w2r70k
@Kirmizizevk Uu XEN'e ne olmuş öyle acayip iyi 😄
Ya abi hepsi ayrı ayrı götürdü çocukluğuma şu an ah o metin2 ve gta vice city, hele hele şu half life yokmu bütün oyun aleminin en detaylı ve güzel hikayesi bu half life da ve daha iyiside çıkmaz zaten
Tabi ki Mario. Daha ilkokula gitmezdim o zamanlar windows 95 vardı. İnterneti olmayan bir bilgisayardı. O zamanlar daha internet öyle çok yoktu dijital dünya bir dutluktu. Baya bir dinazorum kısaca 😂
Daha öncesi vardı; commadore 64 ler falan :)
Yaaaa 🤣🤠
Mario tabikide offf ne güzel oyundu stres topu gibi hayatın inişli çıkışlı yollarında kaybetmeyede kazanmayada ilersi için bir tecrübe oyunuymuş bence😅
Gorillas, koordinatları girip öbür gorili vurmaya çalışıyorsun.
Counter-Strike, GTA Vice, Barbie kız giydirme oyunları, su ve ateş, Mario oyununu az oynamıştım.
Atari oyunlarından Mario :D çocukluğuma o denk geldi. Knight Online ise ergenliğime denk geldi az çalmadı zamanımı
Su ve ateş birde bir araba oyunu vardı çok gıcık cırtlak fıstık yeşili renklerinde😂 gerçek araba yarışları adı neydi hatırlayamadım onlardan😊
Mario oyunların babası o yüzden bu seçeneklerde o çocukluğuna döndürüyor 😇 Daha çok aslında crash ve tekken oyunu çocukluğuma götürür 😇
Kesinlikle my love mario :D günümüze getiren oyun da gta vice :D sürekli başa dönüyoruz Keyifli geceler..
Ah ah gece gündüz metin keserdim beceri kitaplarıyla zengin olmuştum ne güzel oyundu be keşke o zamana dönsem
Canımız çekmedi mi kral? ;P
Lisanslı ilk FIFA oyunu 1993 yılında çıktığı için Fifa ve Mario
Mario, sanalika, pasta yapma, jadde, kız giydirme..
Sanal oyunlarda tabiki Mario. Mahallede arkadaşlar ile kör ebe ah o çoculuk
Deli gibi Mario oynuyordum. Ne güzel günlerdi 😂
İnternational Super Star Soccer SEGA oyunu football game
Pc dışında joystick li atari oyunları vardı. Tekken, street fighter, KOF gibi
Misafirliğe giderdik kuzenim hep oynardı sonra benim pc mede yükledik sürekli deli gibi bu oyunu oynuyyordum.
Knight hariç hepsini oynadım çokça ayrım yapamiyorum
Abim ve arkadaşları sürekli oynuyordu sırf bu yüzden abim kız arkadaşıyla bile ayrılmıştı hayrı nevardı bu oyunda.
Abim sayesinde biliyordum abim arada dellenirdi güzel paralarda kazandı heralde şimdi yeni serverler çıkmış orada yine gördüm.
Bir oyun daha var aslında contra diye atarilerde oluyordu o oyun babamla fena oynardık contrayi her bölümü geçerdik 😊
Çünkü her çocuğun ilk internet cafe macerasında oynadığı oyun GTA Vice City'dir..
Mario direk mutlu çocukluğuma götürdü beni😇
Mario, mortal kombat, Tetris, Hugo ve Tolga abi
Oyun skorda "ho" diyip dövülen yunan adamlar vardı onu hatırlıyorum
Mario kesinlikle
Onu kullanıcı adından da anladık😂😂😂😊
GTA vc ve mario
Minecraft olmazsa olmazı₥
Tabiki süper mariooo 🫶 az mı prenses kurtardık
Bu oyunlardan hiçbirini oynamamış olmam 👋
1. Knight.. 2. Gta vice city 3. Metin2 😂
Mario, Harry Potter, sims, crash bandicoot, spyro.
Ah gta ahhh her çocuk ilk oyuna seninle başlardı 😂😂😂
Ben kız çocuğuyum bunların hiçbirini oynamadım.
GTA nın yeri her zaman ayrı😁
Mario😂 koca göbekli bıyıklı tıknaz amcamız😂😂
Half life geri döndürürdü
9 taş , yakartop, saklambaç :)
Çocukluğum Mario ve ardından GTA ile geçti
Ben friv oynardım bunları bilmezdim
Çok fazla var, seçemem.
İnternet kafede çok oynardım
GTA vice city
gerçek material girl'ler stardoll oynamıştır💅🏼
Mario ve Half-life
Knight. Mario da baya küçüktüm 😃
Metin2
Metin2 ama diğerleri de götürmüyor değil
Su ve Ateş
Birde FIFA abim oynardı
Kız oyunlarıydı
gta bir numara :D
gta vice
Empires & Allies.. ah ah..
yaş kaç
Mario 😊
Gta tabiki
Half life 👍🏻
FIFA97 :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?