Ben birazdan başlıyorum çirkinleşmeye🙈, örnek resim 1 deki gibi 😅😅😅





Ben çirkinleşmem hiç bir şekilde tamamen onurlu ve gururlu bir şekilde adil oynarım... bu benim için önemli çünkü, ayrıca bu oyuncak korkunç bence ürkütücü :D :D
Cevap
15Cevap
Oyun oynarken çirkinleştim tek oyun lol dür gerçekten bu oyun insanı her türlü şekle sokuyor gerçekten en sakin insanı bile çileden çıkartıyor :D
Az çok sakinim ilk girişte ama sonrasında sinirler tepeme binebiliyor bazen 😄

Boss keserken benim surat
Ben ağzımı fazlasıyla bozuyorum maalesef. Sinirlerime çok hakim olamıyorum.
Duruma bağlı olarak değişebilir. Hele bir de hile hurda girdiyse oyuna dellenmem ve patlamam an meselesidir ‽
Gerek olursa galibiyeti getirecek kadar çirkinleşebilirim 😜
Sıfır çirkinleşmem oyun oyundur fazla hırsa gerek yok
Çirkinleşmem oyun oynarken adil bir oyun olmasına dikkat ederim.
Kardeşimin de bu çirkin şeyden vardı ısırdığımda onu ağlardı 😂
Oyunlarda çirkinleşme değil de ciddileşme var
Lisede paintball a gidince mesela oyuncu değilde Erwin Rommel e dönüşmem😃😃
Oyna o oyunu gör ama 😃😃
Gece görsek korkarız bu nasıl oyuncak. 😂
Kızıma bile iltimas geçmem 😁
Belki kaybedince olabilir
Tabu güzel mi? hiç oynamadım ben.
Hiç çirkinleşmem
Beni tanıyan insanları şoka uğrattığım dogrudur.
Söverim
Çok sakin oynarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?