Şimdi madem sattın neden üzülüyorsun diyebilirsiniz. Oyunumu 6-7 senedir bir fiil oynuyorum Fakat son bir senedir neredeyse sadece birkaç kere oynadım artık zaman ayıramadığım için de böyle bir yola başvurdum. Fakat sanki ona ihanet etmiş gibi hissediyorum :(
Oyun hesabımı 20 bin liraya sattım, böyle üzgün hissetmem normal mi?
Üzülmene gerek yok en iyisini yapmışsın, bazen her şey tadında bırakılmalı, çünkü hayatta eğlendiğimiz bir dönem vardır ve sonrasında büyürüz sorumluluklar alırız ve oyunlar oynamaya vaktimiz olmaz, bazı kişiler oyun hesaplarını ne yapacağını bile bilmiyor ama sen en azından satmışsın kendine katkı sağlayacak bir şey yapmışsın, boş ver sıkma canını, mutlu olmaya bak :)
Evet bence normal. yani oyunu sevdiysen oldukça normal. bende çok sevdiğim bir oyun olsa onu satsaydım üzgün hissederdim ama burada neden sattığın da önemli. yani paraya acilen ihtiyacın varsa bence güzel bir şey. ama eğer çok ihtiyacın yoksa 20 bin zaten güzel bir para değil maalesef. yani günümüzde özellikle. ama yine de satman güzel olmuş altı üstü oyun olabilir. biraz daha bekleyip belki daha yüksek fiyata da satabilirdin. zaten oynamıyormuşsun artık yani oynamadığın oyunu ve yıllar zaten oynadığın oyunu bence 20 bine satmak mantıklı olmuş diyebilirim. zaten satmasan bile belki sıkılıp hiç oynamayacaktın nasılsa. o yüzden de ben doğru buldum ama üzülmek te haklısın
Oyunu sevdiysen normal ama para olarak düşünürsen burada avantaj etmişsin 20 bin gerçi 20 bin büyük para değil maalesef büyük para da örnek veriyorum araba alınmaz o fiyat amiral gemisi akıllı telefon fiyatı ekonominin rezalet e bak
Bu tür hani satılacak kadar oynayanı olan bir oyun oynamıyorum.. Belki bunun içindir ki tam anlayamam mesela uzulmeni.. Alt tarafı oyun diyecek kadar değil tabi.. Sonuçta o kadar zaman alışılmış, birden gidince de üzülmen çok normal..
Sat gide, wot zaten zıvanadan çıkmaya başlamış. 😄 Üzülmen normal ayrıca birazcık. 😄 Bende ilk çıktığı zaman başlamıştım oynamaya, yaklaşık 4 senedir oynamıyorum pek