Oyun hesabımı 20 bin liraya sattım, böyle üzgün hissetmem normal mi?

Şimdi madem sattın neden üzülüyorsun diyebilirsiniz. Oyunumu 6-7 senedir bir fiil oynuyorum Fakat son bir senedir neredeyse sadece birkaç kere oynadım artık zaman ayıramadığım için de böyle bir yola başvurdum. Fakat sanki ona ihanet etmiş gibi hissediyorum :(
Oyun hesabımı 20 bin liraya sattım, böyle üzgün hissetmem normal mi?
Oyun hesabımı 20 bin liraya sattım, böyle üzgün hissetmem normal mi?
Cevapla