
En sevdiğiniz oyunun süslemelerini odanızda hoş olarak görür müsünüz 🤔
#Gamer #FiqHShott

En sevdiğiniz oyunun süslemelerini odanızda hoş olarak görür müsünüz 🤔
#Gamer #FiqHShott
Odamda 2 tane oyun posteri ve 1 tane periyodik tablo var, ama öyle fazla ışıklı mışıklı falan ben sevmiyorum, sade ve güzel öz olması bana yetiyor.
Cevap
6Cevap
Evet ben de severim
İlk koyduğum bir kaç gün güzel gözüküyor sonra varlığını bile unutuyorum 😅 sürekli farklı oyun denediğim için sabit bir oyunum yok.
Gözümü yorar böyle şeyler
Bu arada dönmüşsün bekir hayırlı olsun
Gizli bir üye ahahah
Hatırladıysanda burdan söyleme rica ediyorum
Ben odamı süsleyecek yaşı geçtim 😀
Hayır sevmem kullanmam
Evet ama sade olacak şekilde ufak figürler.
Evet. 4story oyuncusuydum.
Hayır.
Çok yorucu olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?