Bir kovboy oyunu vardı herkesin birbirine silah çektiği sahne vardı o neydi?

Bi kovboy oyunu vardı arkadaşlar Red Dead Redemption 1 veya 2 olması lazımdı. Böyle herkes masadan kalkıp birbirine silah çekiyordu. Bilen varsa atabilir mi?

Bir kovboy oyunu vardı herkesin birbirine silah çektiği sahne vardı o neydi?
Cevapla