Ben şu 1 haftadır Black Desert Online oyununa sardım.
Siz hangi oyunları oynuyorsunuz bu dönemde.

Ben şu 1 haftadır Black Desert Online oyununa sardım.
Siz hangi oyunları oynuyorsunuz bu dönemde.

Son dönemde ağırlıklı oynadığım oyunlar yok kanka. ama nostalji olsun diye son son şu oyunu oynamıştım eskilerin gözü yaşlı yeniler bu ne la diyor :D
hhdssd derler :D Serious same ne oldu be :D
Onun yeri ayrı :D o kalbimde
:D :D
Pacman oynadın dimi knk :D
oynadım kanka :D
Bilgisayar üzerinde oyun oynayan biri değilimdir. Fakat, telefonumda Gardenscpeas diye bir oyun var. Hatta level 12400 oldu uzun zamandır oynarım ve hiç bıkmadım bu zamana kadar...
12400 Level :D inanılmaz gerçekten.
Çaktırma bağımlısıyım oyunun sjsjsj😄
belli oluyor 12400 :D ya biz çok zaman harcıyoruz PC oyunlarına ama yine de o çeşit oyunlarda 12400. Seviyeye falan gelmek gerçekten hayret içinde bırakıyor beni :D
Çok isterim pc başına geçip, oyunlara hakim olabilmeyi. Ama maalesef o beceri bende yok. 😄😄
Şimdi dur hava atmam lazım ( yaniiii bizde bişiiilerr biliyossss sjsjsj)
İstersen yaparsın :D beceri yoksa gayret var ahsah. Hem oynayabileceğin oyun var oynayamayacağın oyun vardır :D yüklenme kendine becerim yok diye :D
hashdaas 12400 Level karşı çıkamam sana bu konuda :D
Efemmm sağolun motive görüşünüz içinn..😄😄 saygılar
Ricalar :D saygılar, keyifli günler ve iyi lvl atlamalar :D
Cümlemizin inşallah inşallah..😄
Çok teşekkür ettimmm sağolun ifiniiimmm.😄😄😄
Ne demek sayın 12400 Level ifiniimm 12400 kere rica ederim 😂❄
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Call of duty mobile ve car Parking Multiplayer en çok oynadıklarım

Cod güzel :D
-ETS 2
-Way of the hunter
-The witcher 3
...
Güzel oyunlar
o da çok güzel çok keyifli
Cevap
7Cevap
Nostaljiye döndüm ben eskilere dönüş yaptım
keyifli oyunlar abi :D
Eywallah 🖐️
Çok eskiden tetris ve sonra Farmvillage oynadım.
2012 de çok az SimCity.
Kız oyunları. Hehe..
Olsun ya kız oyunları diye sınırlandırmak olmaz onları 😂 tetrisi de herkes açıp oynamaz öyle, beyin çalıştıran oyun 😂
Simcity oyununu ben de oynamıştım bir ara shehe
Bizim PlayStationda bir tenis oyunu var, geleni geçeni çarpıyorum
hahaha :D o kadar iddialısınız :D :D
Hiç affetmem eski court tenisçilerden kim kaldı
:D siz kalmışsınız shss keyifli oyunlaar
Atarimi buldum bir kaç gündür ona sardım çocukluk oyuncağım 😊
Atarin miii :D eskiden çok atarim olmuştu benim de çocukluk oyuncağım :D eski modellerden yok ama ileride almayı düşünüyorum bir tane internette satılanlardan :D
2. El sitelerde satışı vardır kesin
Yeni modelleri var 0 galiba işte nostalji olsun diye, alırsak onlardan artık 😂
Öyle ise güzel ya
Görsel 😅 sadece brawl stars oynuyordum bir de satranç indirdim yeni
Satranç iyidir :D severim, oynamalısın bence de :D
Evet ben de severim de hevesimi kırdı @Sormalarageldik 😒
kırılmasın kırılmasın oyna :D bırakma
İyiyle oynamadan nasıl geliştiricen kendini 😂
@Sormalarageldik hıh :/// @knightssword olur 😅
:D :D
Just Dance 2023, Ghost of Tsushima ve Horizon Zero Dawn.
yandere sims ve gta 5 hala yapamadıgım şeyler var
yapman dileğiyle o zaman :D
teşekkürler görevler falan gelmiyo değişik oyun online girdim öldürüyolar yaa :/
GTA online zevklidir arkadaşların varsa onlarla oyna :D biz genelde playlist yaparız GTA da
playlist ne
işte başka oyuncular tarafından hazırlanmış oyunlar var böyle yarış vs. gibi onların liste hali gibi bir şey onlara giriyoruz :D
aa eğlenceli ama gta oynayan arkadasım yok hiç bide anlamıyorum fazla görevler zor çoğunu atlıyorum
Online görevleri mi? hangi görevler acaba dediklerin.
hayır online degil galiba story mode görevleri ama hiçbirini bilmiyorum rrasgele oynuyorum
storyi ben de oynamadım ki :D ilgimi çekmiyor online da takılıyorum kendine bir şeyler alıyorsun vs. yapıyorsun ediyorsun.
online girdim öldürüyolar sürekli artık sıktı
ınvıte only veya closed friend session olarak açarsan tek başına online da takılabilirsin ama pek görev yapamıyorsun o zaman da öyle biliyorum.
teşekkür ederim deneyeceğim
ne demek rica ederim
A a yeni açtığım hesapta seni takip ediyormuşum dkdk
Yeni misin sitede
Yeni açilan hesaplarda rasgele otomatik bazı fenomenleri ve bibilenleri takip ediyor oluyorsun shdh denk gelmiştir 😂
Ahhshs nickin neydi ki görmüşümdür illaki 😂
Arena of Valor sadece
Oyun oynamıyorum son zamanlarda.
menemen yap :D
Yapayım xkskcnk
dasfasd
Sevimli bebek oyunları oynuyorum. 😌
Real bebek :D
Roman Oyun havaları desem ben 😅😅
ashhas o başka kategoriye giriyor ama olsun kabul :D
Teşekkürler ❤
çalışıyorum 🤓🤣
:D ashsahas biliyoruz kolay gelsinn
Son 1 gündür Valorant
Railnation, travian, domino, pişti
Gta V
Çok iyi 😂 biz de her gün giriyoruz nerdeyse arkadaşlarla
Critical Ops.
sen oyun oynar mıydın :D
Gamerımız varmış burada çaktırmayın :D
😂😂
Toxic kitle barındıran bir oyun hiç girme ahlakın bozulur yemin ederim WOKSOWKSOWKSW
Lol milio çıkıt
The witcher 3
Valorant.
Fıre fıre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?