
Oyun oynarken daha çok sakin olan mısınız yoksa agresif olan mı 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyun oynarken daha çok sakin olan mısınız yoksa agresif olan mı 🤔
#Gamer #FiqHShott
Oldukça sakinim. Oyun oynarken genellikle sakin ve sabırlı olmayı tercih ederim. Agresif oyun tarzı benim için uygun değil, çünkü stres ve gerginlik seviyemi arttırır. Oyunun keyfini çıkarmak için daha rahat ve kontrollü bir yaklaşım benim için daha iyi^^
Sakinim genelde bugün mesela annem çağırdı oyundayım hemen çıkıp yanına gittim. Oyun sadece oyun kazansam da elime bir şey geçmez kazanmasamda benim için önemli değildir moralimi bozmam.
Agresif olduğum için zaten oyun oynamayı bırakalı uzun süre oldu Agresif ve hırslı olduğumdan dolayı bu da bana zarar vermeye başlamıştı o yüzden bırakma kararı aldım kararımdan dolayı da pişman değilim
Cevap
14Cevap
Agresif oluyorum genel olarak
Genel olarak sakin birisiyim. Benim sinir edecek veya agresif hala sokacak oyunları oynamıyorum zaten böyle oyunlara devam etmekte mantık işi değil.
Pubg de kim beni zamaninda kaldirmamis onun taaaaaaaa 😂😂😂😂
Bu arada dipnot
Mobile oynayanin kendine saygisi yoktur
Steam Pubg 500 seviye
Namideger YaT_LaN_YeRe :))))
Sakin olan taraf desemde zeka oyunları oynarken adrenalinli olabiliyorum. Level atlama heyecanı olunca
O anki mentalime göre değişir Try hard moddaysan affetmem söverim eğer chill moddaysam umrumda olmaz.
Değişken biraz olduğu kadar sakin olmaya çalışıyorum da bazen işte yükseliyor insan ister istemez
Bu oyun olduğu için adı üstünde yeniden şans olduğu için sakin oynayan tarafım 😅
Agresifim. Oyunda bir bölümü geçemediğim için tüm sinirimi saçlarımdan çıkarmışlığım var.
Maalesef çok agresif oluyorum her dakika masaya vuruyorum küfür ediyorum ve bu yüzden maalesef babam annem bana çok tepki gösteriyor ama borçtan dolayı PC sattım kurtuldum
Ben sakinim. Genelde takıma gelen erkek oyuncular sinirli oluyor, vuramayinca laf ediyorlar.
Multiplayer oyunu ise dalga geçerek oynarım çoğu zaman ama hikaye oyunlarında bazen agredif olabiliyorum
genelde pcnin icine giriyom o kadar odaklanıyom ki bagırıyom kaybedinve
Oyun oynarken kendini kaptıran sinirlenen çok oluyor sakin kalan yoktur bence
Sakin olan , umrumda olmaz yumruklarım bıçak atarım dalga geçerim WKXJWKDK
Oyun oynarken sakin olan cindir abi.
PC yi kırmak isteyenlerdenm
Agreseif ama o kadar abartı değil
Öldürdüklerinde agresif olan
Cs yazmam yeterli
Sakin nasıl olunuyor
Çokk sinirleniyorumm
Orta halli
agresif olan
Sakin
Agresif olan.
Fazla sakinim
Hırslı.
Sakinimdir
Taktikci
Agresif
Tabiki agresif
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?