- Takım yöneteceğim.
- Bahis siteleri falan olsa millet bizim maçlara bahis oynasa efsane olur mesela.
- Çevrim içi veya çevrim dışı oynanabilir olsa harika olur.
- Antrenmanlar , oyuncu transferleri , stad genişletme , başarıya göre taraftar artması.
- Kulüp tesisleri
- Avrupa maclari.
- Yeni t. d alma ya da başkanlık yapmak yapmak da güzel olurdu.
Birde bı ara peşin başkanlık modu vardi sonradan gitti gibi oldu hala var mı o?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
OSM (Online Soccer Manager) bunu oynayabilirsin ben oynuyorum hâlâ güzel oyun
Ben onu oynuyorum zaten , ama dediğim oyun çok daha farklı.
- mesela maçın var sen gidip bahis oynayabileceksin kendi takimina H2 diyeceksin kazanınca para falan alacaksın. Sponsorlar , başkanlık seçimleri , yeni takimla başkanlığı vs. Gibi hani kontrol bizde olacak. Pes de başkanlık sistemi vardı aynı onun gibi olacak ama yazılımı osm gibi.
Valla öyle bir oyunu senin yaratman gerek 😄 yoksa başkası yapmadı onu 😄
Olsa güzel olurdu ama bu sektör neden böyle acaba bu yazdıklarım bir insan kulunhn aklına gelmez mi ya 😅
En son pes de başkanlık sistemi vardı onu çok sevmiştim sonra oyunun boyutu çok fazla diye kaldırdılar sanırım o kısmı bilmiyorum.
Araştırayım belki bulurum
Top Eleven güzel baya sarıyor
Football manager in üstüne menajerlik oyunu yoktur
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!