
Bir parti verilse hangi oyunun karakterine bürünürdünüz 🤔
Benim ki tabi ki belli Assassino 😎

Bir parti verilse hangi oyunun karakterine bürünürdünüz 🤔
Benim ki tabi ki belli Assassino 😎
(cosplay ornekleri)
1. Rosaria

2. Shenhe
Cevap
3Cevap
Joker tabi ki yani dark kngiht
Bir an bu soruya da Harley quin diyeceksin diye korktum 😄
Harley quin unuttum yoksa derdim :D
Call Of Duty Mobile Templar karakterine bürünürdüm.
Gary Roach Sanderson Call Of Duty Modern Warfare 2 (2009)
Valorant Viper ya da Sage.
Kitana
Recep Tayyip Erdoğan
Okudum yaptım zaten aptl
Evet bizi oynatıyor iste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?