Merhabaa 🌸
Ben boş vakitlerimde bu hafıza kartlarına sardım, ülke bayrakları var karıştırıp hepsini ters çeviriyorum ve eşlerini buluyorum basit ve eğlenceli 😅

Merhabaa 🌸
Ben boş vakitlerimde bu hafıza kartlarına sardım, ülke bayrakları var karıştırıp hepsini ters çeviriyorum ve eşlerini buluyorum basit ve eğlenceli 😅

Genellikle bilgisayar oyunları oynuyorum arkadaşım olmadığı için. ama arkadaşım olsaydı kesinlikle kart oyunları ya da satranç gibi oyunları oynardım ya da monopoly gibi oyunları oynardım. bunların dışında. en sevdiğim bilgisayar oyunu serious sam diyebilirim. çünkü genel olarak stres atıyorum ve oyunun düz mantık ilerlemesi de güzel oluyor.
Car Parking Multiplayer oynuyorum mobil den sana da tavsiye ederim 👍🏻😊 arabalara karşı ilgin varsa kaliteli oyun şanzıman ayarlama renkler farklı araab modelleri motor en büyük avantajı manuel vites seçeneği olması ve internet olmadan da oynanabilir olması avantaj
Bilgisayarım çok iyi ama hiç oyun yok. Daha çok işlerim için programlarım yüklü... Oyun oynamayı 18 19 yaşlarımda bırakmıştım. :) Çok bunalırsam şu trenlerin üzerinden atlayan çocuğun oyununu oynuyorum.
http
Disney Dreamlight Valley, Assassin's Creed Origins, GTA Online, Read Dead Online
Cevap
49Cevap
Okey, ets 2 direksiyon seti ile sarıyor baya, jenga, monopoly (zaten bi orada zenginiz🤣)
Ben küçükken de monopolye benzer bir oyun vardı borsaya dikkat diye o da güzeldi sahte paralar falan vardı 😅
Küçükken ben alamadım monopoly arkadaşımda vardı hep oynuyorduk falan evde olmayınca çok özenmistim dedim ben niye yapmıyorum mukavva dan yaptım falan bizim kuzenler falan oynadık şimdi aldım ama eski tadı vermiyor ya gözyaşım pıt🙃
Genelde mobil oyunlar oynuyorum. Telefondan öyle önüme geleni indirip oynayıp sıkılınca siliyorum 😂
Ben kelimelik oynuyorum. şu an oynadığım tek oyun bu. El becerisi isteyen oyunlar konusunda yeteneksizim. Bu motor becerilerini kazanamamışım.
bos vaktimi nasil en bos sekilde gecirebilirim adli calismani bizimle paylastigin icin minnetteriz 😊
Şimdi sudoku oynadım mesela. Yatmadan önce ‘uğursuz’ seviyesinde 2-3 oyun oynuyorum zamanı geliştirmek için.
Boş vaktimde genelde yanlız isem bizimkiler çift oldukları için belli olmuyor.
Motor üzerinde geziyorum arada pubg ya da fsx 2020 oynuyorum.
Dream league dışında oyun oynamam onun dışında fitness da oyun gibi geliyor bana 3-4 saatim öyle gidiyor.
Oyun oynamaktan daha çok bir şeyler izliyorum.
Çok fazla boş vakit bulamasam da candy crushta 11bin seviyesini geçtim 😊😊
Uno Monopoly mensch ärgere dich nicht Nintendo
oynamam hep oynadiklarim bunlar
Çok güzel bir aktivite bence de ben oyun oynamıyorum doğrusu
İlginç bir zevk edinmişsin ben genelde rulet oynarım
3 top çeviririm, zeka küpü oynarım, santranç oynarım. Dar bir alanda isem
Block sudoku oynuyorum. Vakit öldürmek için en keyifli oyun bence.
Boş vakitlerimde konsol oyunları falan oynarım sporcu kız :)
Counter-strike 1.6 oynarım
Keşke bende mastürrasyonel yerine bunlarla ilgilensem boş zamanlarım da
Kanka ara ara okey yalla ama genellikle müzik dinler çay ve sigara ile zaman geçiririm
Oyun diyebileceğim tek şey sudoku. Oyun oynamıyorum
Ailemle UNO ( OCHO) oynuyorum😊
Bilgisayarda taktiksel oyunlar oynarım
Yalnız biri olduğum için film izlerim
Play station oynuyorum
Clash of clans falan
Telefon da War robot oynuyorum arasıra
Sudoku , okey
call of savas seker yabanci diizi veya ozel bisler
Tavla
Sudoku ve griddlers oynuyorum bazen.
Mobile Legends oynarım 😄 varsa oynayan beklerim
Frostpunk - Stronghold Crusader 1 HD
Genelde bilgisayar oyunları
Gta falan açıyorum
Oyun oynamayı sevmem pek
Kelime oyunlarına dönük oyunlar oynarım.
Biz genelde doğruluk cesaretlik oynuyoz
Güzel oyun
Bilgisayar oyunları oynarim
Oynamam oynatırım ben
Şişe çevirme
Doğruluk mu cesaret mi oynarim
Lutfen seninle de oynayalim
Savaş stratejik
Valorant
Boş vaktim yok
Kitap okurum
Playstation
evcilik
Satranç falan
Oyun oynamam
Evcilik oynuyoz
Cod mobile
Genelde kumar oynarım
Strateji
Satranç
Oyun oynamıyorum
Pes mobile
Oyun oynamıyorum
PC oyunlari
Oynamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?