Özellikle mobil oyunlarda gördüğümüz, vakit geçirmek için oynadığımız oyuna can ya da enerji kavramını ekleyerek oyunu sınırlamaları, bir can için kimi zaman yarım saat, kimi zaman daha fazla beklemek hakkındaki düşünceleriniz neler?
Para isteği hiç bitmiyor ki. 2 saatlik sınırsız can diyor 100 lira kesiyor. Şu resmini attığım oyun mesela maksimum canı 8 e çıkarmak için, yanına muhtemelen 1 günde bitecek ekstra itemlerle 225 lira istiyor. Para dayanmaz ona. Cem yılmazın repliğinde vardı eve gidene kadar 5 binlik olduk olduk telefondaki çocuğun istekleri hiç bitmiyor diye 😅 para ödemeye başlarsan batarsın.
Online oyuna kıyafet binek vs çok para yatırdım hiç geri dönüşü olmadı. Evet hesap alıp satan çok kişi var ancak hiç uğraşmadım onlarla. Anca harcadım 😅 Şu an Singleplayer oyunları ya da hikaye odaklı co-op oyunları alıyorum sadece. Online oyunlar gibi tekrar durumu da olmuyor. Her şeyiyle bitiriyorsun. Bir kere ödeyip paranın halkını alıyorsun en azından. Sonra ister tüm hesabı sat istersen benim gibi daha sonra tekrar oynayıp özlem gidermek için sakla, en güzeli ☺️ Yapımında çok emek harcıyorlar çoğu oyun işin kazanmak istemeleri normal, ama kazanmak var, kazıklamak, suyunu çıkarmak var. Mobil oyunlar bir numara bu konuda 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet şikayetçiyim
O okadar sıkıntı olmuyor da genelde takımıma gelen oynamasını bilmeyen adamlar canımı sıkıyor
Evet ya bazen ben bile sıkılıyorum bundan
paraya kıyacaksın o zaman beklemek istemiyorsan :D
Para isteği hiç bitmiyor ki. 2 saatlik sınırsız can diyor 100 lira kesiyor. Şu resmini attığım oyun mesela maksimum canı 8 e çıkarmak için, yanına muhtemelen 1 günde bitecek ekstra itemlerle 225 lira istiyor. Para dayanmaz ona. Cem yılmazın repliğinde vardı eve gidene kadar 5 binlik olduk olduk telefondaki çocuğun istekleri hiç bitmiyor diye 😅 para ödemeye başlarsan batarsın.
adamlar para kazanmak için yapıyor oyunları. en iyisi oynamamak :P
Online oyuna kıyafet binek vs çok para yatırdım hiç geri dönüşü olmadı. Evet hesap alıp satan çok kişi var ancak hiç uğraşmadım onlarla. Anca harcadım 😅 Şu an Singleplayer oyunları ya da hikaye odaklı co-op oyunları alıyorum sadece. Online oyunlar gibi tekrar durumu da olmuyor. Her şeyiyle bitiriyorsun. Bir kere ödeyip paranın halkını alıyorsun en azından. Sonra ister tüm hesabı sat istersen benim gibi daha sonra tekrar oynayıp özlem gidermek için sakla, en güzeli ☺️ Yapımında çok emek harcıyorlar çoğu oyun işin kazanmak istemeleri normal, ama kazanmak var, kazıklamak, suyunu çıkarmak var. Mobil oyunlar bir numara bu konuda 😂
bide pay to win oyunlar var onlar tamemen saçmalık bizim gibi dolar kuru olanlar için
oynadigim oyunlar da olmadigi icin np