Gamer olmak neden asosyal olmamızı düşündürüyor?

Gamer olmak neden asosyal olmamızı düşündürüyor?

Gamer olmak neden asosyal olmamızı düşündürüyor 🤔

#Gamer #FiqHShott

Ben mesela oyun oynarım ama spor yaparım bilgisayar da sadece oyunda oynamam dil öğrenme aşamasındayım şu an da evde dışarı çıkıp insanlar ile sohbet de ederim sosyalleşirim zaten yakınımda iki kafe restorant var 😂 oralara gider takılırım zaten bekçileri kaç senden beri tanıyorum mahallemden 😊

Gamer olmak neden asosyal olmamızı düşündürüyor?
Cevapla