Çok atari oynamıştım Mario, o sirkli oyun, Combatlı bir şey vardı iki kişilik oynadığımız sonra ördek avlamak falan ama küçüklüğümde güzeldi şimdi olsa yine oynarım tabi ama aynı zevki vermez diye düşünüyorum. Hiçbir şey vermiyor
Ben de Mario serilerinden oynardım. Dediğin gibi ördek avı da oynardım. O meşhur tabancasıyla... 😀 Sonra Nintendo GameBoy'da devam ettim. Minik kasetleri takılır oyunları öyle başlatılırdı. Ne güzeldi o günler! 😊 Ama şimdi pek keyif almamak çok doğal. Çünkü büyüdük. 😊
Sevmeyen yoktur bence. Şimdiki oyunlar bir atari oyunu edemez bence. Şimdiki çocuklar bilmez o güzelim zevkli oyunları. Biz ne oynardık ya saatlerce başından kalkmazdık. Kurardık saatlerce oynardık tüm ev halkı. Şimdi herkesin telefonunda oyun. Artık atari oyunları doue birşeyde kalmadı. Yeni çıkan oyunlar yüzünden eski oyunların pabucu artık dama atıldı.
Sevmeyen yoktur bence. Şimdiki oyunlar bir atari oyunu edemez bence. Şimdiki çocuklar bilmez o güzelim zevkli oyunları. Biz ne oynardık ya saatlerce başından kalkmazdık. Kurardık saatlerce oynardık tüm ev halkı. Şimdi herkesin telefonunda oyun. Artık atari oyunları doue birşeyde kalmadı. Yeni çıkan oyunlar yüzünden eski oyunların pabucu artık dama atıldı.
Siyah bir tane vardı bende. Çok eski belki 30 sene önce. Tank oyununu severdim. Köstebelkli bir oyun da vardı. 10-15 kere de playstationda futbol oynamışligim var 6-7 sene önce. Bu kadar.
Evet, 24 yaşındayım. Belki sizin kadarını bilemeyebilirim ama sorumun içeriği gayet basit. Bizim küçüklüğümüzde Micro Genius marka oyun konsalları vardı. Onu bilir, onunla oynardık. Evet, eskilere ait fakat şimdi güncellenerek mobil platformlarda yerini alan pek çok oyun da mevcut. Katılıyorum.