Arkadaşlarım benimle oyuna girmek istemiyor, ne yapabilirim?

Komik bir insan olduğumu düşünüyorum genelde esprilerime gülerler ama benimle oyun girmek istemiyorlar gibi hiç beni cagirmadilar bende gururdan geleyim falan demedim 3'ü giriyor ama ben sap gibi kalıyorum ayıp olmasın diye bile cagirmiyorlar bi kere çağırdılar kullanici adı istediğimde mesaja bakmadilar çok üzülüyorum ne yapayım sizce :(

Arkadaşlarım benimle oyuna girmek istemiyor, ne yapabilirim?
Cevapla