
Gamer denince iş oyunda mı bitiyor yoksa oynanışta mı 🤔
#Gamer #FiqHShott

Gamer denince iş oyunda mı bitiyor yoksa oynanışta mı 🤔
#Gamer #FiqHShott
Oynayışta bitmeli bence iş. Çünkü her oyun oynayana gamer denmez. Bazıları buna hayatını vermiş, oyun hakkında her şeye hakimken daha yeni başlamış biriyle aynı konumda olamaz ¢
Cevap
9Cevap
Oynanışta tabi ki.
Oynanış tabiki Pubg de mesela millet hava atıyor iyi oynuyom diye ama daha 1 tane adam vuramıyor botu bile vuramıyor
Valla ben oynuyom
Olabilir herkesin kendi zevki seviyorum ben
Hayatında sadece valo pubg oynayıp kendine gamerim diyenlere gıcık kapıyom gamer dediğin hayatsiz gibi 7 24 her türlü sartta her türlü oyunu oynayabilen adama denir
Oyun seven adam gamerdir. FPS oyununu FPS gibi RPG oyununu RPG gibi oynayan göre değişir insanların sevdiği oyunlar. Sadece iyi aime sahip olan FPS oyuncularina gamer denmez yani.
Her oyun oynayana gamer diyoruz ama önemli olan nasıl oynadığı.
oynayış önemlidir
oyun aynı olabilir ama aynı oyunda oynanışlar farklı olur
İtemde biter kanka ne kadar techizat iyiyse, sicilleri doğru vermişsen.
Bilek olmadan bir hiçsindir
İzlicen mi yılın oyun ödüllerini
Oyundan çok oyuncu önemli.
oynanış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?