Hiçbir şey düşünmüyorum kendi hataları kendi hayatları ben karışamam
Ama yaptıkları şey çok kötü bir şey ben engelli birisiyim evde olmam normal ama hep oyun oynamıyorum hatta şuanda oyunlardan bağımı kestim tek odaklandığım şey yabancı dil iş imkanım artar diye öğreniyorum
Neyse oyun oynayanlar bence gidip gezin yiyin için sevgiliniz olsun onun ile evliliğe gitmeyi düşünün hayat kurmayı düşünün ben bunları düşünüyorum ama yapabilecek miyim emin değilim inşAllah diyelim 🤷♂️
Oyun bağımlı insanlar için ben pek olumlu düşünmüyorum şahsen. Çünkü aşırı oyuna bağlı biri bence hem kendine bir şekilde zarar verir. Yani kendini hep eve kapatır asosyal biri haline dönüşür. Hem de insanlarla iletişim git gide azalır. O yüzden bence dozunda oyun oynamak lazım diye düşünüyorum. Yoksa zararı çok olur kişiye.
Oyun bağımlı insanlar için ben pek olumlu düşünmüyorum şahsen. Çünkü aşırı oyuna bağlı biri bence hem kendine bir şekilde zarar verir. Yani kendini hep eve kapatır asosyal biri haline dönüşür. Hem de insanlarla iletişim git gide azalır. O yüzden bence dozunda oyun oynamak lazım diye düşünüyorum. Yoksa zararı çok olur kişiye.
Oyun oynamak bile lüks oldu ps4 fiyatı 10bine geldi oyun fiyatlarıda çok yüksek öyle herkes oynayamıyor ki ps4 fiyatı 10 bini geçti demeliydim ps5 zaten çok az kişi alabiliyor bilgisayarda oynayanlar zenginler ve eskiden bilgisayar alanlar
Kafa dağıtmak için oynuyor olabilir, canı sıkkındır oynayabilir, sevdiği için oynuyordur, bir çok şeyden olabilir bir kişi hakkında bir şeyler düşünmeden önce konuşmak tanımak gerekir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
çocukken gamer bi gacıyla evleniceğimi düşünüyodum, çocukluk işte..