
Herkesin vardır sinir olduğu bir oyun illa. Peki siz hangi oyunu oynarken deliye dönüyorsunuz?

Herkesin vardır sinir olduğu bir oyun illa. Peki siz hangi oyunu oynarken deliye dönüyorsunuz?
Online oyunların nerdeyse hepsi sinir krizi geçirtiyor bana. Bazen mortal kombat oynarken bile sinir krizi geçiriyorum. Mikrofonu açıp saçma sapan şeyler söyleyen saçma sapan sesler çıkaran kişiler sinir bozucu. Aynı şekilde daha ilk turdan yenildiği için oyundan çıkanlar da sinirlerimi bozuyor. Bunu artık ben de yapmaya başladım gerçi. Mortal kombat bu konuda çok hafif kalıyor. League of legends, valorant, mobile legends ve wild rift oynarken çok daha fena oluyor bu konuda bu oyunlardan iyileri yok diyebilirim. Bunları bırakmak bana iyi geldi artık daha sakin bir hayatım var. :D
Öncelikle Allah League of Legends'in belasını versin demekle başlıyorum konuşmama ve aynı şekilde Allah Valorant'ın belasını versin diyerek bitiriyorum konuşmamı. Bir yer düşünün içerisi komple kendini çok iyi zanneden toxic insanlarla dolu ve bunlarla yarım saat geçireceksiniz. Aynısı bu iki oyundada mevcut. Bileği yok ama akıl muazzam. Hiç bişey bilmese senin oyununa müdahil oluyor.
O kadar çok oyun oynadım ama lol kadar beni sinir eden ve krize sokan bir oyun görmedim. Oyun gerçekten oynanması zor bir oyun siz ne kadar iyi olursanız olun takımda hem yeteneksiz hem toksik insanlar olduğu sürece kazanmanız çok zor görünüyor..
Cevap
10Cevap
Serious sam oyunu
Assasin's Creed 2, Brotherhood adamlardan kaçarken farklı yerlere atlıyor çıldırtıyor beni Ezio 😂
CS-GO oynarken sinirleniyordum genellikle ama artık pek oynamıyorum o yüzden sinirlendiğim bilgisayar oyunu yok desem yeridir.
Sinir Krizi geçirecek duruma gelmiyorum Çok şükür 😅 Ama hileci kendini bilmez Hadsiz küfür eden saygısızlık yapanlara ayar oluyorum
Bir defasında rocket league oynarken klavyeyi parçalıyordum :)
Mobile legends. Ne kadar bot varsa takıma atıyor lanet
Satrançta basit bir hata yapınca hassktr yaa diyorum çocuk iken de Mario Forever ne uğraşmıştım be
battle royale :D
Sekiroyu ilk kez oynadıgımda
Lol knight :D
Free fire
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?