Oyunlarda yenilgiyi kabul edebiliyor musunuz?
İlk turda yenilince oyundan çıkıyorum. :D

Oyunlarda yenilgiyi kabul edebiliyor musunuz?
İlk turda yenilince oyundan çıkıyorum. :D

Evet yenilgiyi kabul ediyorum. rakiplerime karşı ya da bilgisayara karşı her zaman saygılıyımdır. benim için kazanmak tabi ki çok önemli ama kazanmaya giden yolda denemek ve mücadele etmek de önemlidir. hem ayrıca oyun oynamak heyecanlı oluyor her zaman.
Ben edemiyorum. Aşırı sinir oluyorum bu duruma ya. Hep yeneceksin diye bir kural yok ama yinede ne bileyim ben hep oyun oynarken kendim yeneyim kimse beni geçemesin istiyorum. Ee bu isteğimde olmadığı zaman aşırı sinirim bozuluyor sonra çılgına dönüyorum öyle.
Tek oynuyorsam ve ilk elde yenilmişsem çıkarım. Bir de moba oyunu oynuyorum çıldırmamak elde değil ama arkadaşlarımla giriyorsam 3. yenilgiye kadar devam ederim sonra kırmamak için çıkarım
Cevap
17Cevap
Asla edemem :D yenildikçe sinirlenir ve hırsım yükselir
Elbette.
Dünyanın en iyi oyuncusu ya da yenilmez değilim
İşsiz
Efendim gamer kadın :)
Aktifliğin yine mükemmel qnxjcn
Takılıyorum boş boş be gamer kadın 😂
Gamer kadın demeni sevmedim
Kullanıcı adın zor ya. Smod derim
U mod olunca ne olacak?
Çok basit Umod 😂
Tamam master
Eyvallah smod
Hayır kabul edemiyorum.
Kendimi zorluyorum kazanmak için 🤒
Neyse ki şimdi uzun bir mola verdim 😴😴
hırslı biriyim o yüzden yenilgiye tahammülüm yoktur.
Başta edemiyorum online oyunlarda kaybedip sonra kazanınca çıkıyorum kendimi öyle avıtuyorum ama souls like benzeri oyunlarda bir bosu 30 40 defa denemem lazım o bossu kesmem lazım çünkü
Evet edebiliyorum
Lol de edemiyorum tansiyonum çıkıyor kitleyi görünce 😂
Botlara karşı yenilmeyi kabul edemiyorum
Ederim Başka maça girerim ben de 😅
Kendimle dalga geçiyorum yenilince.
Ediyorum
Seni yeneyim o zaman xksljs
Oluuurrr
ederim tabiki :D
Ediyorum.
evet ederim
Tabiki de
Evet ediyorum
etmiyorum
Aaaaaa... Hayır
Sürekli olursa hayır
Ediyorum..
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?