
Oyunu oynayıp kapattıktan sonra ilk ne yapıyorsunuz 🤔
Ben sırtımı ve belimi kütletiyorum 😂

Oyunu oynayıp kapattıktan sonra ilk ne yapıyorsunuz 🤔
Ben sırtımı ve belimi kütletiyorum 😂
Oyunu oynayıp kapattıktan sonra bir güzel dinleniyorum çünkü genelde oyunda uzun süre vakit geçiriyorum ve çok yoruluyorum. Ben genelde hiç gündüz oyun oynamam gece uyurken oynar sonra uyurum. Birazcık bile oynasa insan her yeri tutuluyor. O yüzden kapatır kapatmaz dinlenmeyi tercih ediyorum ben.
Cevap
4Cevap
İşlerime dönüyorum maalesef, zamanım çok az
Film izliyorum
Vücudumu esnetip yemek yemeye jahdjahs
Abi direk uyku. gözler bitik zaten
tuvalet :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?