
Oyun oynarken sinirlendiğimizde aslında içimizdeki nefreti kustuğumuz doğru mudur 🤔

Oyun oynarken sinirlendiğimizde aslında içimizdeki nefreti kustuğumuz doğru mudur 🤔
Evet doğru. Oyun oynayınca sinirleri aşırı bozuluyor insanın özellikle benim öyle. Bazen hatta kardeşime bile çok kızıyorum sırf bu sebepten dolayı ama gerçekten bazen oyun insanın sinirini bozuyor. Bazen ben bile oynarken deli oluyorum o an telefonu kırıp parçalamak geliyor içimden.
Cevap
4Cevap
Bence doğru. birikmiş öfke
Hayır bence değil. Ben genelde iyi oynayıp takım yüzünden kaybettiğim maçları hazmedemediğim için bu duruma düşüyorum.
Bu adam gibi oluyorum
Yanlıştır
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?