ben önceden baya oynardım. özellikle balık kızartma ve sosisci oyunları vardı :D

ben önceden baya oynardım. özellikle balık kızartma ve sosisci oyunları vardı :D

Ay oynamaz olurmuyum hiç. Eskiden okulda bilgisayar dersimiz vardı orada çok açar oynardım bu tarz oyunları. Çok eğlenceli oyunlar bunlar ya. Yine olsa yükleyip oynayacağım ama bulamıyorum artık ya. Eskiden ne güzel kız giydirme makyaj yapma oyunları bile vardı ya. Şimdi artık sarmıyor ya bu tarz oyunlar her şey eskiden güzeldi.
Ay oynamaz olurmuyum hiç. Eskiden okulda bilgisayar dersimiz vardı orada çok açar oynardım bu tarz oyunları. Çok eğlenceli oyunlar bunlar ya. Yine olsa yükleyip oynayacağım ama bulamıyorum artık ya. Eskiden ne güzel kız giydirme makyaj yapma oyunları bile vardı ya. Şimdi artık sarmıyor ya bu tarz oyunlar her şey eskiden güzeldi.
Cevap
13Cevap
Çok eskiden oynardım
Aslında çocukken bu tarz oyunlar çok oynardım özellikle Facebook üzerinde siz böyle paylaşınca nedense o günlere geri gittim diyebilirim. :)
Ay ben bu oyunları unutmuşum ya eskiden çok oynardım 😀 gelen müşterileri sinirlendirmemek için hızlı hızlı pişirip hazırlamaya çalışırdım
Evet pasta yapma oyunu vardı bir tane bir de çinliler bir şey isteyince yapıp verme oyunu 😄 ah mazi
Ahaha 😅 Çocuk ken Bi kaç defa oynamıştım denemek için o zaman telefon yok tabi PC bilgisayar dan girerdim vayy be teknoloji Oyunlar her şey Ne Kadar hızlı gelişti gelişiyor
Ben bu yemek yapmayı township diye bir çiftlik oyununda oynardım, bazen görev olarak böyle etkinlikler gelirdi oyuna 😆
ben daha çok ameliyat etme oyunları oynardım ya :D
microsoft un pasta yapma oyunu ile sınırlandırdım kendimi :D
Yok onu değilde şu engel üstünden atlama oyunu oynuyordum
Eskiden çok oynardım ua
Ben robot hamburger oynunu oynardım.
Çok oynardım ya ne güzel zamanlardı ☺️
Çocukken çok oynardım
Çocukken pasta yapardım renkli renkli😄
Oynardım herhalde hatırlamıyorum
Çiftlik oyunun da yapardım.
Halâ oynuyorum :D
Bazen djjdm
Her oyun bos 3. 4 tane indirim hep sildim
Hayır oynamadım.
Eskiden çok oynardım
Çok oynadım.
Oynamam ya
Oynardim
Hiç oynamadım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?